![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No ei mene se lyhytkään paikalleen. Kardaania pyörittäessä tuntuu, että se olisi ottamassa poorille, mutta ei se sitten kuitenkaan ota. En uskalla ihan tolkutonta väkivaltaakaan tuohon käyttää. Sitten tuntu jännältä kun nykäsin vetaria pois tarkistaakseni sen pään kunnon, niin se tuntui jumivan. Piti nykästä ihan kunnolla, että sen sai pois. Asiaan kuuluu luonnollisesti se, että sama vetari samalla nivelellä tuli aikaisemmin paikoiltaan ihan vaan nykäsemällä. ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kertokeepas viisammat miten tuosta 61stä siäjetään pumpun ajotus ku tuntuu niin nuhaselle vaikka 1 kierros jo nostettu syöttöö ja 3 ahonalaista... eikö se ollu 1 suhe 3 se säätö noin niiku karkeesti? Ja toinen sit tuo hukkaportti, siihen joku helppo konsti et sais ahtoja johonki 1- 1,2baariin. Nyt ei nosta kun 0,6...
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Thank god for Offipalsta. Sinnehän ne vetarit nyt lopsahti paikalleen.
Rockerduck: Hommaa bleedi. vaikka tämmönen: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...i-turbo-79740/ Yli kilon ahtoja ei vakioturbolla varmaan kannata pitää. Ainakaan ilman kuuleria. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Cooleri sinne ois tarkotus keulaan työntää mutta kun sais nyt ne ahot ees siihen kiloon. Mut tuohan tuo ois helepoin. Kiits.
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No jos kone on kunnossa niinkuin mulla ehkä on niin pelkkä ahdonalainen täysin auki. N15r vakiosta tms.
Sillä ahdot nousee 0,7bar ja mielestäni se on oikein fiksu viritys. Ahdot voi bleedata tms 1,2 bar asti jolloin paikat saa särkymään helpommin. Vakioahdin ahdistaa ja pakopuoli sulaa eikä tehot olennaisesti kasva. Jos kone ei ole juuri kunnostettu niin rajoittaisin huippukierroksia ja ruuvaisin tuon ahdonalaisen ja 0,7bar. Liikkuu iloisesti ja voi kestää hetken. Vakiokoneet odottaa muutenkin mäntien/renkaiden porsimista. Jos haluaa kovaa rokkia niin jenkkikasivehje pihaan. Cruiseri toimii myös käyttöautona jos siitä sellaisen haluaa.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ekaks se cooleri sitte. sen jälkeen pako- ja ahtopaine mittarit. sitten painetta ja syöttöä lisää.
tai sitte ekaks painetta ja syöttöä reilusti ja sen jälkeen muutama tonni ajoa jonka jälkeen kone pöydälle ![]() |