![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() moro onko kenelläkään tietoa mistä saa osia hj61 suuttimiin.muualta kuin marmuritiskiltä,tampereen alueelta.kutosen suutin sökö neula jumittaa,putsaaminen ei auttanut.
__________________
-MMC- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ootko kysässy Tammer dieselistä?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin aikaisemmin nuo 12h-t:n kärjet löytyi jostain varaosamaahantuojan luettelosta; siis oulussa paikallinen varaosapulju olisi pystynyt toimittamaan.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hj60 jossa 61:sen kone ja mittaristo. Miksi lämpö ja polttoaineen mittari tärähtää välillä ihan tappiin?
Ja kone meinaa sammua kun painaa kaasua ja vapauttaa. Kylmänä sammuukin? Olisiko hyviä vinkkejä mistä lähtä vikaa selvittämään |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo mittareiden tappiinmeno on tyyppivika. Siellä mittarissa palaa kärjet kiinni. Jäähtyessään irtoo tai paukauttaa kämmenellä mittarien yläpuolelle niin alkaa pelaa tai sitten ei. Mulla on noita mittaristoja ollu useita ja varmaan kaikissa on jossain vaiheessa menny nuo viisarit tappiin
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs tehdään kun etuvetari ei meinaa mennä paikoilleen? Pitkä tikku kyseessä. Poorille ottaa, mutta pohjaan ei mene.
Nivel ei ainakaan tuntuisi jumittavan. Sitä pystyy vähän liikuttelemaan "stoppikohdassa". Lukko on ollut kytkettynä purkuvaiheessa ja on vieläkin päällä. Onko tämä vaan näitä "Enemmän voimaa, isommat työkalut" hommia? ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ps. olihan lukko kiinni, ettei ollut vaan jousenvarassa hampaan nokat vastakkain? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kysytään täällä kun on pitäisi olla tuttu malli, eli mitä/minkä liittimet ovat nämä. Sijaitsee käsijarru kahvan juuressa, HJ61 kyseessä ja tullut ilman askeleita ja lukkokahvoja eli voiko olla noille?
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |