![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mä en vielä tänäkää päivänä hahmota missä kohtaa lootia ne huohottimet on? Ei mulla ainakaa mee mitää letkuja niistä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En muista onko päälaatikossa ollenkaan huohotinta, siis hengittääkö pelkästään vaihdekepin juuresta, joku varmaan tietää? Jakolaatikossa on huohotin, siis semmoinen reilun sentin halkaisijanen ja puolitoista senttiä korkea peltikuppi, jonka heiluu runko-osan päällä. katsoppa minlälaiset huohottimet akseleissa on? siis jos nostettu letkuilla runkoon, niin se venttiili on siellä rungon kyljessä. vanhemmissa huohotin suoraan akselissa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Etuakselista menee letku konehuoneeseen, taka-akselissa on vaan semmonen pikku "korkki" akseliputkessa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vuotaa jäähytin nestettä hantin lattialle. Mimmonen homma kaivaa kenno esille?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Letkuja kun otat irti, niin ne on monasti tosi jumissa. Ruuvaria jos laittaa väliin, niin menee messinkiputket ruttuun. Toisaalta jos kenno menee jokatapauksessa vaihtoon, niin sillä ei ole väliä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Letkuja availlessa on apua joko sopivasti pyöristyneistä melkeen hampaattomista papukaijapihdeistä, tai sit rättiä väliin, niin ei järsi letkuja pahasti. Tai sit vaihtaa ne letkutkin uusiin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se on nyt jo irti se kotelo. Otin koko koetaulun pois. (Onneks) muuten oisin vielki irrottamas sitä. Ei se kyllä helpolla ois muuten mahtunu poies.. Nyt lähen ziigaa uutta. Toivottavasti loppu pään 61 on samanlainen. Siin on onneks koetaulu jo irti. Ei oo haissukkaa jäähdytinneste ku vasta 3 vuotta ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei se tosiaan helpolla tule, mutta tulee tarvittaessa kuitenkin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
On normaalia talvella kun laittaa käyntii ni hehkuttaa ja näin ollen voltit laskee alle puolen mittarin.
Mutta onko normaalia että voltit laskee alle puolen myös nyt kesällä? N. Minuutin käynnin jälkeen rele napsahtaa ja voltit nousee sinne 27v paikkelle. Eli alkaa lataa. Onko tuo siis normaalia? Kunnen muista että ois noin ennen tehny. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
En tiä onks normaalia mut mul ainaki tekee samal taval
![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tiäräksää tuanoi |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä miula jännitteet nousee muutaman sekunnin jälkeen normaaliin kummassakin hj:ssa
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
Tarkennan vielä et mulla tekee tuon vain "päivän ekassa startissa" eli kun nostaa niitä tyhjäkäyntikierroksiakin. Jos motti on vähänkään lämmin, ei tee tota latausjuttua.
__________________
Tiäräksää tuanoi |
#16
|
||||
|
||||
![]()
juurikin noin. miksi??
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
Jenkkifoorumeilla oli tästä säie ja joku oli tavannut Toyotan manuaalin läpi. Siihen hehkuverkkoon menee kaksi syöttöä joista toinen hehkuttaa koko verkkoa (pre-glow max 14sec) ja toinen puolta verkkoa (afterglow max 70 sec). Kummallekin on oma solenoidi.
http://forum.ih8mud.com/threads/12ht...n-help.776767/
__________________
Tiäräksää tuanoi |