![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
booaa ni ei saa soppaa, ekana kannattaa käydä nuo imukaulan tiivistykset läpi. Miulla oli vastaavassa keksinnössä halki tuo pakeliitti.. Jos ei imuvuotoa ni kaasarista neulaa pykälä tai kaks ylöspäin ja ilma&tyhjäkäynti ruuveilla alapää kokeilemalla kohilleen.. ja tosiaan venttiilien välykset kohilleen. Lapsuudessa monkey toimi aina eikä kiukutellu, ei voi kyllä tämmösten osalta kinukeille hirveesti kopioinnista pisteitä antaa. aika epävarman pörisijän ovat luoneet
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |