![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tätähän monet vissiin vaatii???
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä juttuhan se olisi että autoja saataisiin lisää kisoihin, mutta mun mielestä ei pitäisi näitä perusluokkia muuttaa/helpottaa mihinkään vaan antaa olla samana kuin eurotrialin säännöt, kun ne nyt on yhdenmukaiset.
Eli modi luokka ennallaan niin kuin on euro säännöissäkin ja jos "suomimodi" luokkan tekee niin omana luokkanaan. meinaan vaan että jos aletaan ajaa ns. promodi autoilla modiluokassa, niin tuskin se virallista modiluokan osallistujaa motivoi osallistumaan jos samassa luokassa on paljon rakenneltumpia autoja mitkä ei ennen ole sopinut sääntöihin. viimeaikoinahan ei ole ollut niitä virallisia modiluokan kilpailijoita mutta on mun vielestä väärin niitä kohtaan jos niitä on yksikin ajamassa. Radathan niille joutuu kuitenkin tekee omansa niin mikä estää tekemästä luokkaakaan? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Näinhän tuon pitäisi mennäLainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuntuu vaan olevan se nousu HS luokasta oikeisiin kisaluokkiin vaikeeta välillä, onko sitten se että sillä autolla ei sitten oikeassa luokassa olekaan mahdollista pärjätä tms. Siksi ehkä tuo HS ja HS+ vois olla yks uusi yritys saada autoja.
Kyllähän tämä on aika surkea oravan pyörä, ne joilla on auto ja ajohaluja eivät saa sitä kun ei ole kisoja, kisoja ei ole kun ensin nuristaan luokista kun auto ei käy, sitten kun jotkut yrittää keksiä jotain millä saatais helpotusta osallistumiseen niin sekin on perseestä... Tämä ei ole henk kohtasesti kellekkään tarkoitettu, mulla on vaan sellanen fiilis että joillakin on sellai tunne että kohta alkaa riittää ku mikään ei kelpaa. Tuo HS luokan jako on minusta ihan rakentava ehdotus, minusta ehkä parempi kuin modin muokkaaminen, vaikkakin siinä olin itsekin mukana ![]() NÄMÄ ovat siis omia mielipiteitäni EI lajiryhmän! Summasummarum, edelleen peräänkuulutan myös niitä kavereiden kanssa tehtyä pähkintöjä ja ehdotuksia lajiryhmälle kun niitä tulee, ei me mitää jumalia tai lentäjiä olla että niissä harvoissa kokouksissa ja viesteissä osattais kaikkea ottaa huomioon. Nostan hattua Baxxterille ja muille ketkä ovat tuoneet asioita konkreettisesti pähkinöitäväksi lajiryhmälle perusteluineen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olisiko tämän asian käsittely aloitettava uudelleen puhtaalta pöydältä, ja kuunneltava kuljettajienkin mielipiteet, kun nehän sinne kilpailuihin osallistuvat, jos osallistuvat.
Yhdet sääntöehdotukset on jo toimitettu, jotka siirrettiin mappi ööhön. Oliko niissä liikaa epäkohtia toteutuakseen? Kuittailu palkintojen saamisesta on mielestäni turhaa, kun koitetaan saada vaan säännöt jotka sopisivat mahdollisimman monelle JO olemassaolevalle autolle. Näinä aikoina ei monikaan ala uutta autoa rakentamaan, varsinkaan harraste-ryhmään. Onko synti osallistua autolla joka on rakennettu oman mielen mukaan, kunhan turvallisuus on ajantasalla Säännöissä tärkeämpänä nään turvallisuuden, joka tulisi olla kaarien ja vöiden osalta modin mukainen. Penkit voisivat olla tieliikenne kelpoiset, jotta ei suljeta pois leimapelejä. Ymmärrän huolen jos kaikki siirtyvät ajamaan harraste ryhmiä ja kilpa-ryhmät kuihtuvat kasaan, mutta voisiko olla myös niin että joku osallistuu vanhalla suunnistus protolla trial kilpailuihin ja innostuu niin paljon että alkaa rakentaa OIKEAA kilpa-autoa..... Omat ajatukseni ovat siltä pohjalta että saadaan lisää autoja kilpailuihin, eikä niinkään modi-ryhmää elvytettyä. |
#7
|
|||||||
|
|||||||
![]() Lainaus:
Voisko asiaa ajatella siltä kannalta, että motivoiko modiautoilijaa osallistuminen, kun kisoissa pitää valita HS tai PM-pätkät? Eikä kukaan ollut viime kaudella kovinkaan huolissaan, vaikka stanulle ei tehty pätkiä ja stanuautot ajoi HS:n kanssa samaa kisaa? Aika vahvat muistikuvat on, että keskustelin aiheesta nykyisen modiautoilijan kanssa, ainakin mulle jäi sellainen mielikuva että mieluiten ajaisi modin ratoja, eikä niin tarkkaa ketä vastaan.. Lainaus:
Lainaus:
Eurotrial-säännöissä luokissa O,S ja M on perusajatuksena oikean lähtökohdan valitseminen, koska tiettyjä asioita ei saa muuttaa ja tällä tavoin tehdä autoista tasavertaisia kilpureita. Eikä tasavertainen tarkoita samaa kuin pakko voittaa, vaan modisäännön mukaisella hiluxilla tai HJ:lla trial olisi ehkä verrattavissa pään seinään hakkaamiseen.. Lainaus:
Lainaus:
Oikeasti arvostan että mielipiteitä tuodaan julki, mukavaa vaihtelua hiljaisuudelle. Lainaus:
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 12.03.2015 22:19 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AKK:n lajiryhmän haku | sirP | Linkit | 1 | 01.09.2014 20:41 |
Eurotrial kokous 12.11.2011?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.10.2011 20:24 |
KORYn kokous | ariman | Tapahtumat | 28 | 26.09.2007 18:29 |
JATILA OFFROAD kokous 5,3-06 | lonelywolf | Tapahtumat | 21 | 02.03.2006 18:21 |
Niva Thyyning4x4 kerhon kokous | Ex_inkkari | Chit-Chat | 33 | 27.09.2005 09:09 |