![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eikös myös mashbox eli Kilpeläisen kilpuri sovi tuohon sääntöön kanssa?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta sun kaalimatohan on kuin tehty tähän suomi-modiin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kaalimato ja trial.....noo katellaan ![]() EDIT Ja mikä pointti mun kirjoittelulla on olevinaan, niin mun mielestä ja ehkä Tarenkin viestistä vois päätellä, että meneeköhän toi modin vapauttelu nyt liian vapaaks?? Karkaa kalusto ja kaluston hinnat käsistä?? Viimeksi muokannut Jare : 04.03.2015 11:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Pointti on siinä että sais nyt niitä suunnistukseen rakennettuja autoja sinne mukaan että olis yleensäkin kilpailijoita... Ja tämä oli ensimmäinen ehdotus, väljä (vähän liiankin) semmoinen. Ensi vuoden kirjaan olisi siis tarkoitus saada sellainen vähän kriittisempi mutta mahdollisiman toimiva välimuoto stanun ja pro-modin väliin, siksi siis haetaan kommentteja, ja hyvä että niitä on tullutkin.
Itse toivoisin nyt näkemyksiä niiltä joilla on niitä vanhoja suora-akselisia promodi autoja että mikä olisi meininki joilla ne saataisinn vaikka modiin sitten ajamaan kun eivät halua mennä ehdointahdoin rikkomaan radoille jossa tarvitaan porttaalien maavara minimissään. Toivottavasti tästä sepustuksesta nyt oli taas jotain hyötyä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
AKK:n lajiryhmän haku | sirP | Linkit | 1 | 01.09.2014 20:41 |
Eurotrial kokous 12.11.2011?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.10.2011 20:24 |
KORYn kokous | ariman | Tapahtumat | 28 | 26.09.2007 18:29 |
JATILA OFFROAD kokous 5,3-06 | lonelywolf | Tapahtumat | 21 | 02.03.2006 18:21 |
Niva Thyyning4x4 kerhon kokous | Ex_inkkari | Chit-Chat | 33 | 27.09.2005 09:09 |