![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei mulla ole ollut ongelmia keston eikä toiminnan suhteen. Ainakin tommonen palalukko on paljon mukavampi kadulla kuin kemppi lukko. ![]() Detroit locker on noista palalukoista kaiketi vahvin(kallein). Siinä kun korvataan koko tasauspyörästö lukkomurikalla. Samoin Grizzly locker näyttäs korvaavan tasaus pyörästön. Loput palalukot taitaa olla "lunch box lockereita" joilla korvataan tasauspyörästön pikkurattaat.
Viimeksi muokannut pjtk : 17.02.2015 13:43 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
www.jrasennus.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eilen vuorossa oli etujousien vaihto. Eteen tuli siis tämän alkuperäiset takajouset muutamalla lehdellä kevennettynä. Korkeutta ei ollut tarkotus niin kauheasti saada lisää, lähinnä joustoja. Jenkkilästä Colorado K5 sivuilta löyty varsin hyvä ohje kuinka tuon saa helposti toteutettua, niitä tässäkin seurailtiin. http://coloradok5.com/52inchspringswap.shtml
Vanhat jouset ja takakiinnike rungosta pois ensin. Kaikkensa antaneen näköinen tuo apparin puolen vanha jousi ![]() Etukorvakon niitit polttaen pois ja siirto pykälää eteenpäin. Takakiinnikkeelle paikka runkoon, muutama reikä poraten ja kiinnike paikalleen. Puslat täytyy tuonne taakse vielä vaihtaa joku kerta. Seuraavana vuorossa olikin uusien jousien paikalleen asennus ja akselin kiinnitys. Etujarruletkut vaihtu G20 vanin letkuihin, mukavasti riittää niissä mitta vs. blazerin orginaaleihin. Jonkunlaiset välituet täytyy letkuille väsäillä ettei pääse hiertään renkaaseen. Aikaslailla riittää ulosjoustoja noilla jousilla paremmin. Tuon vanin letkunkin saa aivan kireelle kun vaan antaa akselin laskea. Pari U-pulttia täytyy vielä vaihdella ja riiput tehdä paremmin, kardaania täytyy varmaan jatkaa aavistus. Joku tuki tai ehkä vinssipeti täytyy tuonne runkoaisojen väliin rakennella. Ohjaus varsi täytyy vaihtaa korotettuun malliin. Nii ja etuiskarit täytys vielä kattella ![]() Ja pieni korkeuden tarkastus ![]() Täytyy ottaa vähän venyttely kuvia kun on trukki kunnossa, sais samalla iskarien mitat ja paikat kattella. Keula nousi aikalailla samalle tasolle (ehkä??) perän kanssa, vaikuttaa ihan hyvältä ainakin vielä kun ei ole ajaa koittanut ![]() Vasemmalla etujouset vaihdettuna, oikealla pelkät takajouset+kääntö. Kaipaakohan tuo laite etuvakaajaa? Ei välttämättä haluais sitä tunkee takaisin.
__________________
www.jrasennus.fi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos toi vanin letku jää liian kireälle niin tuon letkun yläpään kiinnityspaikan voi aika helposti muuttaa runkopalkin alapuolelle.
Siinä on valmiina pulttikin johon saa letkun kiinnityskannakkeen pultattua, kun vähän muuttaa sitä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
www.jrasennus.fi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aamuvenyttely
![]() Päivän hommana olis riippujen vaihto eteen hieman tukavampiin.
__________________
www.jrasennus.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli kiireellä hahmoteltua takaiskarit paikoilleen. Tuleepa ainakin valmista kun joutuu kiireellä aina aamuksi siivoon laitteet pois hallista että jää tilaa oikeille töille
![]() Apparin puolelle iskari pääty alkuperäiseen alakiinnikkeeseen ja ylös pulttasin kulmaraudan pätkän johon iskarin sai mukavasti kiinni. Kuskin puolella käänsin alakorvan toisin päin akselilta. Eli iskarit törröttää eteenpäin kenollaan molemmin puolin. Yläpäähän samanlainen kulmarauta kiinnitys. Yläpään kiinnityksiä saattaa joutua vielä nostamaan ylöspäin kun testailee noita sisään joustoja. Helppo tuonne on onneksi pultata vaan uudet korvat jos siltä tuntuu ![]() Unohtui noi suojat iskarin varsiin hommata, osaisko joku sanoo löytyykö motonetista tms. suurinpiirtein sopivia suojia tuollasille pumpuille? Ei kehtais alkaa pari suojaa tilaileen mistään netistäkään.
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pajero 88 | potski | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2013 13:01 |
Myydään HJ61 88 | Heikki L | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 24.07.2011 20:27 |
Myydään 88 pajero | vesa64 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.05.2010 21:32 |
Myyty Patrol -88 | oke | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.08.2009 20:19 |
L-88 | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 28.03.2003 07:22 |