![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sähköjä on tullut pengottua läpi ja osia etsiskelty interneetistä, ens viikolla toivottavasti pääsee taas tekeen jotain näkyvää. Kuinkas on offaajilla kokemuksia aussie lockerista tms. blazerin taka-akselilla? Lähinnä toiminta takavedolla kaupunki ajossa kiinnostaa, pelkkää pauketta ja jurnutustako? Tuolta linkistä löytyy vm. 73-87 blazerin sähkökaaviokuvia mikäli tarvetta ilmenee joskus. http://forum.73-87chevytrucks.com/sm...?topic=11766.0
__________________
www.jrasennus.fi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli aikonaan Aussie locker Rangen alla. Kyllähän se kilkatteli ja paukkui kun oli veto päällä mutkissa. Ei se silti mikään ongelma ollut. Tosin Range oli jatkuvalla nelivedolla, niin osa momentista meni aina eteen. Nykyään Dodgen picupissa takana Detroit locker, kyllähän sekin väliin paukkuu. Hyvin sillä silti pärjää kaupunki pyörityksessä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei mitään ongelmaa palalukoilla. Ensin oli lock-right takana ja nyt detroit lockerit edessä ja takana. Hyvin pelaa.
Mites noissa jumikuvissa auto on noin luminen? onks se ollu tossa odottamassa jotain vinssaajaa lumisateessa vai ajeletko tolleen ikkunat puoleen väliin lumessa.. ei ihme jos ojat kutsuu tolla jälkimmäisellä vaihtoehdolla! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
__________________
www.jrasennus.fi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei mulla ole ollut ongelmia keston eikä toiminnan suhteen. Ainakin tommonen palalukko on paljon mukavampi kadulla kuin kemppi lukko.
![]() Detroit locker on noista palalukoista kaiketi vahvin(kallein). Siinä kun korvataan koko tasauspyörästö lukkomurikalla. Samoin Grizzly locker näyttäs korvaavan tasaus pyörästön. Loput palalukot taitaa olla "lunch box lockereita" joilla korvataan tasauspyörästön pikkurattaat. Viimeksi muokannut pjtk : 17.02.2015 13:43 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
www.jrasennus.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eilen vuorossa oli etujousien vaihto. Eteen tuli siis tämän alkuperäiset takajouset muutamalla lehdellä kevennettynä. Korkeutta ei ollut tarkotus niin kauheasti saada lisää, lähinnä joustoja. Jenkkilästä Colorado K5 sivuilta löyty varsin hyvä ohje kuinka tuon saa helposti toteutettua, niitä tässäkin seurailtiin. http://coloradok5.com/52inchspringswap.shtml
Vanhat jouset ja takakiinnike rungosta pois ensin. Kaikkensa antaneen näköinen tuo apparin puolen vanha jousi ![]() Etukorvakon niitit polttaen pois ja siirto pykälää eteenpäin. Takakiinnikkeelle paikka runkoon, muutama reikä poraten ja kiinnike paikalleen. Puslat täytyy tuonne taakse vielä vaihtaa joku kerta. Seuraavana vuorossa olikin uusien jousien paikalleen asennus ja akselin kiinnitys. Etujarruletkut vaihtu G20 vanin letkuihin, mukavasti riittää niissä mitta vs. blazerin orginaaleihin. Jonkunlaiset välituet täytyy letkuille väsäillä ettei pääse hiertään renkaaseen. Aikaslailla riittää ulosjoustoja noilla jousilla paremmin. Tuon vanin letkunkin saa aivan kireelle kun vaan antaa akselin laskea. Pari U-pulttia täytyy vielä vaihdella ja riiput tehdä paremmin, kardaania täytyy varmaan jatkaa aavistus. Joku tuki tai ehkä vinssipeti täytyy tuonne runkoaisojen väliin rakennella. Ohjaus varsi täytyy vaihtaa korotettuun malliin. Nii ja etuiskarit täytys vielä kattella ![]() Ja pieni korkeuden tarkastus ![]() Täytyy ottaa vähän venyttely kuvia kun on trukki kunnossa, sais samalla iskarien mitat ja paikat kattella. Keula nousi aikalailla samalle tasolle (ehkä??) perän kanssa, vaikuttaa ihan hyvältä ainakin vielä kun ei ole ajaa koittanut ![]() Vasemmalla etujouset vaihdettuna, oikealla pelkät takajouset+kääntö. Kaipaakohan tuo laite etuvakaajaa? Ei välttämättä haluais sitä tunkee takaisin.
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pajero 88 | potski | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2013 13:01 |
Myydään HJ61 88 | Heikki L | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 24.07.2011 20:27 |
Myydään 88 pajero | vesa64 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.05.2010 21:32 |
Myyty Patrol -88 | oke | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.08.2009 20:19 |
L-88 | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 28.03.2003 07:22 |