![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ne on nää suikat siitä hupaisia laitoksia että on ihan sama onko litranen sj vai kakspuolikas v6 ni kulutus on sama ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pieni auto pieni kulutus, ei aina kulje käsi kädessä.
Niinpä, jimpassi vie neliveto päällä isoilla renkailla 15 litraa sadalle. Jotain vikaa, varmaan ehkä, en tiiä. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Viime ajoissa meni (matkat n.170km)+mettässä möyrimistä sen n.3-4tuntia.
Tankki on 26 litraa,JOnka tankkasin täyteen ennen lähtöä. 4km ennen mittaria loppui bensa. 1,3 i+33" special track ja tuskin ne tojotan akselit ainakaan laskee kulutusta ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nopeusmittarin neulan kelaa helposti pohjaa vasten ja viimeisin mitattu kulutus 28L/100 km.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alkaa napajäätiköt sulamaan ![]() Vissiin etanoolia? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitä ajo on ja mitkä ovat "isot renkaat"?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Niin no ei nämä niin kauheen suuret oo, mutta 235/75/15 kumminkin.
Jimpanssi on enimmäkseen metsästys käytössä, on aurattua ja auraamatonta tietä. Kulutus on aikas lailla kova, kymppiin ei pääse millään. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla vie Jimny kaupunkipyörittelyssä 33" renkailla vaihtelevasti 12-14l satkulle suunnilleen. Enkä todellakaan aja säästeliäästi, että oikein bensaa säästellen menis varmaan alle kymppiinkin vähän, uskoisin.
__________________
-Pauli- |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Moro suiza väki,näin susukeista tietämättömänä,kysyisin tyhmän kysymyksen.mitä eroa on 413:sessa ja samuraissa vm-88?vai onko mitään?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja Samurain akseleihin saa paremmin osia...
__________________
-Pauli- |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Jep,kiitti,jos sitä sit huomenna sellasen uskaltais,ehkä?ihan vakio kuntoisen.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Samuraissa taitaa olla myös suuremmat akselimassat, eli ei tarvi alkaa heti keventämään jos laittaa vinssiä jne.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Samuraissa on leveemmät akselit kuin 413:sessa, jenkkilästä löytyy samuraihin aika kivasti vahvempia vetokeppejä.
Myös kardaanin laipat on eri kuin 413. Lehtijousen pedit on leveemmällä kuin 413:Sessa. Niin ja uudemmat samurait sitten kierrealustalla ja ruiskumoottorilla ![]() Lehtijouset oli eri mittaiset takana kuin 413:sessa.....en tiedä satavarmaks, joku voi varmaan varmistaa ? ? Samuraissa kierroslukumittari ja muutenkin kojelauta erilainen Tässä nää mitä tuli ensimmäisenä mieleen, joku täydentäköön ![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.02.2015 13:34 |
#14
|
||||
|
||||
![]()
onks tää nyt se g13bb vai vvt ja joku pikku diesselikin tais olla valikoimassa?
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Verrattuna samuraissa olevaan 8venttiiliseen. Jossain vaiheessa on ajatus vaihtaa tollanen moniventtiilinen g13bb maasturin keulille ![]() Missä nopeudessa jaksaa mennä viitosella? |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |