![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ne on nää suikat siitä hupaisia laitoksia että on ihan sama onko litranen sj vai kakspuolikas v6 ni kulutus on sama
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pieni auto pieni kulutus, ei aina kulje käsi kädessä.
Niinpä, jimpassi vie neliveto päällä isoilla renkailla 15 litraa sadalle. Jotain vikaa, varmaan ehkä, en tiiä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Viime ajoissa meni (matkat n.170km)+mettässä möyrimistä sen n.3-4tuntia.
Tankki on 26 litraa,JOnka tankkasin täyteen ennen lähtöä. 4km ennen mittaria loppui bensa. 1,3 i+33" special track ja tuskin ne tojotan akselit ainakaan laskee kulutusta
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nopeusmittarin neulan kelaa helposti pohjaa vasten ja viimeisin mitattu kulutus 28L/100 km.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Alkaa napajäätiköt sulamaan .Vissiin etanoolia? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mitä ajo on ja mitkä ovat "isot renkaat"?
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Niin no ei nämä niin kauheen suuret oo, mutta 235/75/15 kumminkin.
Jimpanssi on enimmäkseen metsästys käytössä, on aurattua ja auraamatonta tietä. Kulutus on aikas lailla kova, kymppiin ei pääse millään. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mulla vie Jimny kaupunkipyörittelyssä 33" renkailla vaihtelevasti 12-14l satkulle suunnilleen. Enkä todellakaan aja säästeliäästi, että oikein bensaa säästellen menis varmaan alle kymppiinkin vähän, uskoisin.
__________________
-Pauli- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Moro suiza väki,näin susukeista tietämättömänä,kysyisin tyhmän kysymyksen.mitä eroa on 413:sessa ja samuraissa vm-88?vai onko mitään?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja Samurain akseleihin saa paremmin osia...
__________________
-Pauli- |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Jep,kiitti,jos sitä sit huomenna sellasen uskaltais,ehkä?ihan vakio kuntoisen.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Samuraissa taitaa olla myös suuremmat akselimassat, eli ei tarvi alkaa heti keventämään jos laittaa vinssiä jne.
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Samuraissa on leveemmät akselit kuin 413:sessa, jenkkilästä löytyy samuraihin aika kivasti vahvempia vetokeppejä.
Myös kardaanin laipat on eri kuin 413. Lehtijousen pedit on leveemmällä kuin 413:Sessa. Niin ja uudemmat samurait sitten kierrealustalla ja ruiskumoottorilla ![]() Lehtijouset oli eri mittaiset takana kuin 413:sessa.....en tiedä satavarmaks, joku voi varmaan varmistaa ? ? Samuraissa kierroslukumittari ja muutenkin kojelauta erilainen Tässä nää mitä tuli ensimmäisenä mieleen, joku täydentäköön
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.02.2015 13:34 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
onks tää nyt se g13bb vai vvt ja joku pikku diesselikin tais olla valikoimassa?
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Unohtui mainita, että mulla on kyllä 6.5 rattailla varustettu Samurain jakis, että sen kanssa tuntuu pitkän puolen välityksetkin melko lyhkäseltä, vaikka on nuo kolmekolmoset alla, joten vaikuttanee kulutuslukemiin jonkun verran...
__________________
-Pauli- |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Verrattuna samuraissa olevaan 8venttiiliseen. Jossain vaiheessa on ajatus vaihtaa tollanen moniventtiilinen g13bb maasturin keulille .Missä nopeudessa jaksaa mennä viitosella? |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |