![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt kun kelit parani, palasin tuohon "vot-vot-vot" äänen ihmettelyyn. Ainoa välys mitä aiemmin paikkoja läpikäydessä löysin, oli apukuskin puolen etupyörässä pystysuunnassa. Heilui ihan tuntuvasti. Tästä syystä päättelin laakerin oireilevan ja varaosakin on takakontissa odottamassa. Törmäsin kuitenkin internetissä Varmaan tietoon, että jos välys ei poistu kun painaa jarrua, niin vika voi olla muualla kuin laakerissa. Vaimon ollessa töissä keppi penkin ja jarrupolkimen väliin ja heiluttelemaan. Välys ei muuttunut käytännössä lainkaan, vaan samalla tavalla hölskyy. Mikä kaikki tuossa nyt voi olla väljää, vai onko vastaus vaan "kaikki"? Yksin oli hankala katsella missä kohti alustaa voisi klappia näkyä, mutta ainakaan mikään kohta ei näyttänyt heiluskelevan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Yläpallo on uutena jo väljä, koska sillä säädetään haarukoiden väli oikeaksi!! Alapallo on se jossa se pystyvälys on (ja jos yläpallossa havaitaan pystyvälystä, niin sitä on varmasti myös alapallossa, johtuen rakenteesta, tätä ei katsastusmieskään aina ymmärrä, ennenkuin niille selittää rakenteen, alapallo kantaa massaa, yläpallo tukee olkavartta sivusuunnassa ja sallii olkavarren kääntyä, ei osallistu pystysuuntaiseen kannatukseen)!!
__________________
Killing time is not murder |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko kokemusta kestääkö jotkut hipo-pallot orkkiksia paremmin, vai ostaako vain edullisimmat oem-osat? Pitää käyttää vielä nosturilla ja ihan ajatuksen kanssa katsoa missä väljää.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mistäs porukka on hankkinu noille korotetuille pidempiä jarruletkuja? kattelin tuossa kun nosteltiin autoo ylös ja jos mikään ei rajota ulosjoustoja, niin aika piukeelle menee jarruletkut edessä, varsinkin kun tarkotus ois poistaa viellä jostain aikaa koiranluut/hommata disconnectit, niin alkaa olla sellanen tilanne et jarruletkut rajottaa ne ulosjoustot
![]() sitte toinen, onko kasikoneisen grandin ohjauskamat jotenkin tymäkämpiä kun kuutoskoneisessa? siis tavallaan "heavy duty" jos kutosen rojuihin vertaa, raidetangot jne? jos noin on, niin joutuu vissiin vaihtamaan viel yhen kerran kamoja etupäähän kun sellaset nurkissa pyörii ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() ![]() Toi tukee mun käsitystä siitä että v8 raidetanko on erilainen ja käsittääksein paljon tukevampaa kamaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |