![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ja tosiaan Jamantilta ainakin saa suoraan oikeat aineet. Jos tarttee vaihtaa/ lisätä ohjaustehostimeen nesteet, niin EHDOTTOMASTI Jamantilta oikeaa ainetta tai alkaa herkästi letkut ja tiivisteet vuotamaan. Mag1:n Premium PSF tai toi Redlinen kallis liemi toimii, ne muut ei..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kyllä kai ne saa mätänettiin palautettua ja vaihdettua.. Jamantilta tilaan ainakin lisäaineen + tarkistan ohjaustehostimen tilanteen..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mikä on vinksallaan?
Ihmettelin kun vasen etujarru laahaa. Otin satulan irti, herkistelin parituhatta kilometriä aiemmin vaihdetun männän (käytin Jamantin suosittelemaa rasvaa taasen) ja liukutapit. Mäntä palautuu ok, vika tuskin oli siinä alunperinkään. Kun jarruja testaili rengas irti, toimi homma ok. Renkaan kun laittoi paikalleen ja suunnitteli koeajolle lähtöä, oli jarru taas jumissa. Pari kertaa tätä jumppaa, ennen kuin hoksasin, että renkaan kiristyessä jarrulevy painaa satulaa liian "syvälle". Mikä mahtaa tämän aiheuttaa? Olen nyt katsellut vuoron perään repsikan puolta (toimii ok ja satula oikeassa kohtaa) ja kuskin puolta, enkä hoksaa mikä on vikana. Välykset vaikuttaa olevan aikalailla samanlaiset molemmin puolin joka kohdassa. Kuva selventämään asiaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.jeepforum.com/forum/f9/xj...rooves-924713/
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Facebookin puolella tuli myös vastausta, mikä osui myös aika hyvin. En osannut asiaa heti yhdistää, kun en ajatellut eroa olevan.. Eli:
Vaihdoin purkuautosta peräisin olevan uuden navan tuohon kuskin puolelle. Napa vaan sattuukin olemaan syvyysmitaltaan pienempi kuin aikaisempi ja siksi levy pääsee peremmälle. Minkähänlaista vuosimallirajaa mahtaa noilla navoilla olla? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
XJ:n napoja jos käyttää, niin tuo muutos oli jossain 99- vuoden tietämillä. Eri mallit on ns. "composite rotor" ja "cast rotor" versiot. En muista tarkkaan mitä se syvyysero on, mutta muutaman millin. Taisi sama muutos koskea myös TJ:n napoja saman vuosimallirajan kohdalla. Noita uudempia napojakin voi käyttää, mutta silloin täytyy samalla vaihtaa oikeantyyppiset levyt.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan olisi suotavaa olla molemmin puolin samanalaiset navat
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (1 jäsentä and 11 vierasta) | |
crisse |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |