Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 31.01.2015, 20:01
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
On muuten tuossa tietämyksen tasossa paljon eroja. Sinunkin työpaikalla on kerran ajettu minun Commander rullilla ja toisen kerran taas ei. Kummallakaan kerralla ei mitään kysytty. Toki oisin sanonut, jos sitä ei voisi silleen testata. Liekö noista millaista ohjetta olemassa yleensäkään?
Eipä oo Commanderista ohjetta enkä äkkiseltään muista millanen nelikko siinä ees on. Meillä on neliveto-ohjelmat molemmissa dynoissa, eli pyöritellään eri suutiin saman akselin renkaita jos nelivedon toimintatavasta ei ole tarkempaa tietoa. Jos lisäksi perän viskolukkoa epäillään niin paras jättää ajamatta ollenkaan rullille.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etuvinssi ja katsastus Porvoon Hilma Tekniikka & Jutustelu 9 09.10.2012 19:18
Snorkelli ja katsastus fintroll Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2010 14:14
Vinssiasennus ja katsastus Patu925 Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2008 15:35
panhard ja katsastus SLehto Tekniikka & Jutustelu 6 14.02.2008 20:49
Levike ja katsastus? Tekniikka & Jutustelu 11 22.01.2006 17:33


Sivu luotu: 00:44 (GMT +2).