Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2015, 15:39
twentyseven twentyseven ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.14
Sijainti: Huittinen, Suomi
Viestit: 8
Perusasetus

tuli haettua varaosa koppa vanhan raadon tilalle, kas kummaa "uudessa" näyttää olevan sähkölasit, mutta kuskin ovesta on joku tarvinnut katkaisimen.

eebaysta näyttäs saavan ainakin gen2, liekö sama?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2015, 22:18
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja twentyseven Näytä viesti
tuli haettua varaosa koppa vanhan raadon tilalle, kas kummaa "uudessa" näyttää olevan sähkölasit, mutta kuskin ovesta on joku tarvinnut katkaisimen.

eebaysta näyttäs saavan ainakin gen2, liekö sama?
Ei ole samanlaiset katkasijat gen1 ja gen2 malleissa. Gen1 ne on siinä ovipahvissa kiinni ja gen2 on ovenkahvassa.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.02.2015, 00:49
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja twentyseven Näytä viesti
tuli haettua varaosa koppa vanhan raadon tilalle, kas kummaa "uudessa" näyttää olevan sähkölasit, mutta kuskin ovesta on joku tarvinnut katkaisimen.

eebaysta näyttäs saavan ainakin gen2, liekö sama?
Taitaa käydä mikä vaan kaksi asentoinen katkaisia... tuskin on noissa mitään piirilevyjä mukana vakioissa toisin ku opel omegassa oli... tosin nekin sai toimii tarvike katkaisialla mutta eipä kannattanut jättää päätään lasin ja karmin väliin!
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.02.2015, 18:12
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Taitaa käydä mikä vaan kaksi asentoinen katkaisia... tuskin on noissa mitään piirilevyjä mukana vakioissa toisin ku opel omegassa oli... tosin nekin sai toimii tarvike katkaisialla mutta eipä kannattanut jättää päätään lasin ja karmin väliin!
Itelle laitoin ihan on-off-on kytkimen kuudella kytkentänavalla. Plussaa ja miinustahan siinä vain käännellään niin ikkuna liikkuu.

1 koppasessahan on muuten kuskin ovessa sellanen napisto mistä ohjataan kaikki ikkunoita. Olikohan siinä jopa 5 kytkintä jostain syystä. Tai siis näin ainakin pitkissä. Pätkistä en tiedä onko niissä ollutkaan sähkölaseja...?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.02.2015, 11:50
Tume_T Tume_T ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.01.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 21
Perusasetus

Eihän tämä nyt ihan Pajero ole, mutta samaa tekniikkaa kuites niin kysympä täällä...

Hävisi Delicasta vedot tuossa jokinaika sitten enkä vielä ole saanut paikallistettua mikä tuohon on syynä.

Ensiksi veikkailin jumiutunutta hukkaporttia tai kelloa, mutta sekin tuli tänään kompuralla testailtua, että pelaa kuten pitääkin. Polttoainesuodattimen myös tuossa vaihtelin, mutta ei vaikutusta. Samoin ilmanputsari on uusi.

Ajaessa ei kuulu mitään erikoista ääntä. Mutta tuossa, kun tänään testilenkin heitin niin huomasin, että puskee aikapaksua mustaa kun yrittää kiihdyttää.

Paikallaa kun poljeskelee kaasua niin nostaa kierrokset ihan normaalisti eikä savuta (edit: kyllä se näköjään paikallakin poljeskellessa tuprauttelee mustaa pilveä). ykkösellä tuntuisi kiihtyvän samaan malliin kuin ennenkin, mutta siitä isommille vaihteille ei tunnu riittävän vääntöä. Kolmosella jaksaa juuri ja juuri kulkea 60kmh ja nelosella meinaa hyytyä kokonaan, viitosta on turha edes tarjota.

edit: tosiaankin -92 td delica kyseessä.

Viimeksi muokannut Tume_T : 07.02.2015 13:43
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.02.2015, 18:36
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Kuinka montaa erisortin taka-akselia on gen1 pajeroon tehtaalta lähtenyt? Huomasin vaan ku tuossa koko akselin vaihdoin tuohon signaturen pajeroon ni alta läks pois semmonen isobanjoinen (tasainen pohja) ja tilalle meni ny ainakin toistaiseksi semmone pyöreä pohjaisella banjolla oleva.. välitys pitäs molemmissa olla se perinteinen 4.875... kardaanin laippa tieten erimoinen noissa mutta ne näky saavan vaihdettua päikseen.. lukkokin tuossa tuntuisi olevan mikä alle meni ja niin oli vanhassakin.. ulkoiselta olemukseltaa toi vanha jotenkin näyttäs kestävämmältä ja jahka sen puran ja toteen vahinkojen laajuuden niin päätän remontoinko sen ja nakkaan takas alle.. eihän siitä olekkaan mennyt kun jarrut, molemmat pyöränlaakerit ja jollen väärin kuulostellut ja tunnustellut niin välitys saattaa ollakkin ehjä
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.02.2015, 22:43
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Viestit: 254
Perusasetus

Ainaki kolmee eri perää
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.02.2015, 01:03
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jokke-76 Näytä viesti
Ainaki kolmee eri perää
Bensakoneisten 4,625? Välitteinen, dieseleissä vissiin yleisin toi 4,875 ja niitä näkyy olevan ainahin kahta sorttia, sit on se harvinaisuus 5,25 vai 5,125 välitteinen... noi ny äkki googlauksella tuli vastaan... noita lyhyimmän välityksen omaavia liippejä ei vissii ole suomen maahantuonti ohjelmassa ollutkaan... tai sit oon ymmärtäny jotain väärin lukemistani jutuista..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 12:00 (GMT +2).