Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 12.01.2015, 20:41
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Eli alkuperäiseen kysymykseen pohdintoja..
Ei sen paino varmaan paljoa muutu (4x4+2 vs. 6x4) jakolaatikkoahan siinä ei välttämättä edes tarvi, kun joissakin laatikkomalleissa se etuveto lähtee laatikon kyljestä parilla hammaspyörällä.
Huonosti pystyy vertailemaan valmistajien sivuilta painoja eri varustuksista johtuen.

Auton korkeushan ei välttämättä muutu kuin ohjaamon kohdalta, eli ei vaikutusta kuormatilaan ja Scaniallakin näkyi saava 3 eri ohjaamo korkeutta.

Hydraulimoottoreilla ajonopeus jää niin pieneksi. Apuahan niistä varmaan on.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuorma-autojen ajopäivä Nokialla 18.6. (VARAUS!) tmx50 Tapahtumat 5 16.06.2006 08:01
kuorma-autojen rengas säännöt Humu Tekniikka & Jutustelu 3 10.02.2006 15:35
Autojen pienoismalleja samisami2 Chit-Chat 10 24.01.2006 15:56
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h samisami2 Chit-Chat 61 23.11.2005 07:24
Tampereen kuorma-autojen hautausmaa samisami2 Chit-Chat 10 09.05.2005 10:52


Sivu luotu: 03:57 (GMT +2).