![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Miulla meni ykkösen kaulalta. Satku vauhtia ja yhtää varottamatta kone jumiin ja pyörät kävi lukossa ennenku ehin polkasta kytkimen pohjaan. Ja väittäsin että ajotukset oli sillon kohillaa. Tuli vaan tunnit täytee kun oli ilman rajotinta huuatettu. Mut näkeehän tuon jo ku avaa öljypohjan ja kattoo kuin pitkä on runkolaakerien välimatka. Ja toleranssit tasapainotuksessa on ilmeisesti suhtkoht reilut ni kyllähän siellä jonkuulaiset värinät on jos kone kiertää vaikka +5000rpm.. Mulla kiertää yli kuustonnia. ja miä oon katkassu yhen ja jv ainaki yhen.. Ei ne oo ikuisia ku aletaa repimää voimanpaskaa noista sepelimyllyistä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hah saipahan omassaki pysyyn nesteet sisällä ku vaihto koko koneen nyt tulevaisuuden suunnitelmissa työntää nuot turbon romut vielä pellin alle
![]() Oli aika koko ero turbon ja vaparin kutkimellä piti olla kaukaa viisas ja pistin nyt jo turbon vpyörän ja uuden asetelman ja levyn
|
||||
|
||||
|
Olisko jollakin valmiita mittoja/kuvia välilaipasta jolla toi gr loota sovitetaan sd33 mosan perään?
|
|
|
|||
|
|||
|
Kysäseppä "Tapsa4x4":ltä ku siellä tais olla jotain tuollast viritelmää tulossa....
|
|
|
||||
|
||||
|
Kun käännän datsunin ulosottoakselin lähtemään taakseppäin niin pitääköhän kumisuojatut laakerit öljyt ulosoton sisäpuolella? Ei tartteis alkaa stefalle sovitusta tekemään.. pikkusen nuo varmaan ainakin ajansaatossa mehivät mut eipä tuo auto muutenkaan rasvaton ole
|
|||
|
|||
|
Huomenna pitäis ruveta väsää soa.. katsotaan kuin äijien käy.. jostain olin kattokorkeuden katsovinaan että on vakiona ollu sen 1800mm ?? onko kaukana pitkässä matala kattoisessa? muutamat latit varmaan kannattaa poistaa samalla?? ite oon reilu 180 pitkä ja veikkaisin että tuo katto on äkkiseltään joku 10 cm matalemalla kun mun pää.. vissii jouset rupee olee ihan hyvät soa hommoo..
|
|
|
||||
|
||||
|
1850 oli muistaakseni kattokorkeus stwssä pitäis tarkistaa kirjoista
Highroohvia en muista mutta joku joskus oli sen korkeutta käyttäny vakiokorkeutena nii oli saanu suht reilusti "ilmaista"korotusta ku normikattosta oli menny leimaan
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...t=36864&page=2 1930 merkattiin omaan otteeseen, tosin meneehän se vähä siittä yli kun vaihto 33set takaisin ![]() Itellä oli ennen soan tekoa 1805 about korkeus vaikka 50mm korinkorotukset..
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5061 | 21.11.2025 20:56 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |