![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jeps.. tuki napattua suuttimet pöydälle.. otin nafta suodattimen pois välistä kun on tehty letkut takaa asti uusiks ja muovi ja kumia sekasin.. ei hyvä mutta korjataan ne seuraavaks.. suodatin oli tarvike malli bensalle. . Se oli tukossa mutta ei ollut vaikutusta käyntiin. . Koitin vielä ennen purkua a vailla suutin putkia.. 3 kun avasin kokonaan niin sammu samaa myös Nelosella. . Niistä kuulu kovin nakutus. . Onkohan ne niinkun ton koneen tuki pilari että se käy niitten varassa suunnilleen. . ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() 160 et
mikäs et olis 160 koppaseen paras 10" vanteelle
![]() kokeiltu ja ostettukin jo -44 olevat 10" ja levittää jotain 8-10cm kaaren yli.. ![]() mittailin että ainakin 25mm olis raidepäähän matkaa.. mikä on vähitenlevittävä et millä ootte saaneet noihin 10x15" vanteet pyörimään ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
-32 ajelin ite. Parlokkilevikkeellä meni nätisti, leimalle pikkupyörät ja levikkeen säätö sisäänpäin.
|
||||
|
||||
![]()
Sullon vaa liian pienet levikkeet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() siksipä tässä kyselen kun ei monia vanteita kehtais ostaa.. ja eikös se ollu niin että 12.5" leveeseen kumiin pitää leimalla olla 10" levee vanne? tai jos ei niin saako jostain esim 9" vannetta ![]() tota kun ei oo ees korotettukan mitenkään niin aika tarkalla on että rengas sopii edessä pyöräkoteloon ja kääntymään ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulle tulee 9" vanteet. ja ne 8"setkin. jos vaan jommasta kummasta apuja niin ole hyvä. |
|
||||
|
||||
![]()
No muutoskatsastaa vaikka 8" -25 vanteilla, ei tursa enää mahottomasti.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli matti siinä patrollissa 8" vanteilla 33x12,5 15 kummit.
Onki jarilla ne vielä tallessa?
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoittaako tämä sitä mitä luulen?
|
|
|||
|
|||
![]()
on apua kuvista.. kiitoksia.. saa oman systeemin toimimaan nii ei oon enää niin hirveesti rävellyksiä..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kyselläänpä vieläLainaus:
![]() castrol, mulla on ainakin ylimääräisenä tommosia sinisiä releitä jos tarviit. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm Mulla on -44 et vanteet ja muutoskatsastettuna 160 patikkaan. -35 et vois just mennä... 20mm on varaa jos kerta ton verta on -44 vanteella raidepäähän .Toki joutuu vähän liparetta laittamaan kumista mutta hyvä tulee. Joo jos on ylimääräsiä niin laittele yv-viestiä niin hoidellaan ne businekset sitä kautta. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=135547 Tosta linkistä näkyy kuinka paljon tulee ulos.
Nyt ainakin mulla ottaa -44 latiin kiinni kun kääntää kaikki mutta sen saa säädettyä kauemmaksi kyllä. Toki pikkusen kääntyminen maastobussilla jäykentyy mutta kyllähän sitä jaksaa vekslailla =)
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 06.12.2014 20:18 Perustelu: Tietoja lissee |
|
||||
|
||||
![]()
se on -32 mikä passaa sekä 160 koppaseen, että Y60/Y61 ettei tule "liiaksi" ulos kaaresta, tarttee jonkuu 3-5cm laittaa kaaren reunaan listaa, että kuvio jää sisäpuolelle levikettä. tuolla ET:llä ei saa täysissä sisäänjoustoissa osumaa mihinkään jos se rengas muuten pyörii alla. nii ja vaikka kuin tarjoovat tuota tojo ET:tä eli -44 niin elä laita, jos on yhtää taipumusta woblaukseen ni tojovanteilla saat sen VARMASTI woblaamaan.
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 08.12.2014 00:13 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() EDIT: Siis tuossa rd28t mosassakin kun hakee mosan koodilla, niin antaa vaparin kärjet. Sitten kun ettii kärkien virallisella koodilla, niin tulee Isuzu 4BD2 kärjet, joitten pitäisi sitten passata.
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 05.12.2014 09:03 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
joo löysin ebaysta tälläsen missä on jotain listaa siitä mihin sopivat.. http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse...item1c1a10a3b3 Sain eilennä käsiini toiset suuttimet, aattelin hakee tiivisteet ja koittaa niillä miten rokkaa.. nää mitkä irrotin omasta lähti kaverille testaukseen, muttei oo kuulunut vielä mitään... nuo 211 kärjet on jouten jos rupee toimii auto.. en tiiä onko mahdollista, että ois laitettu patrollin runkoihin väärät kärjet vai onko toi koko runko sitten jostain muusta vehkeestä... Kovasti oon yrittänyt rapustella ja käännellä, mutta mun mielestä siellä ei tiivistettä ole pohjalla.. ellei se ole alumiiniä ja tosi kovassa kiinni.. |
|
|||
|
|||
![]()
Syöttö pumppu löysällä. . Onks mitään ajotusmerkkiä mihin sen voi kääntää? ? Tai siis melkovarmasti vika siinä
|
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=61242 on ..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaetaans kokemuksia jos jollekkin näistä on vaikka apuja tulevaisuudessa..
Suuttimet vaihdettu.. sain käymään niin kolkotti ja rytkytti.. lämpeni hiukka niin kolis vaan sillon tällöin.. no availin taas suutin putkia... ykköseen kun koski lenkillä pumpun päästä niin rupes kolisee.. rupesin tutkailee niin syöttöpumpun mutterit kaikki löysällä.. ni aikani etin tota jakomerkkiä ja se suunnilee kohalleen into piukeena että löyty vika.. sitten kaameen sahaamisen jälkeen tulille.. kävi vielä huonommin pumpun käännön johdosta rupes kuitenkin ryntäilee ja kolistaa... tästä päättelin että ei saa ainetta.. tässä taas yks syy varmasti tähän mun ongelmaan.. jäi putsaamatta ja koittamatta kun tuli kotia kiire, mutta koitetaan huomenna josko vihdoin ja viimein sais toimimaan.. ei kellään oo kuvaa miten letkut tulee suodattimille yms.. kun se on ohitettu ja varmaan tän takia justiinsa... |
|
|||
|
|||
![]()
Oisko noista mitään apua. Tsori huanot kuvat ku pimees kävin napsasemas yhtäkkiä
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |