Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.12.2014, 07:47
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.12.2014, 17:18
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..
Selät jaksaa nyt hyvin, penkit vaihdettu satakertaa parempiin ja jousitustakin hiukka paranneltu. Vielä kun sais renkaat pysymään matkassa mukana...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.12.2014, 17:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..
Kyllä kai sitä coil-overeilla pärjäisi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.12.2014, 18:06
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Itse tulee aina hitsattua mutteri tollaisessa tilanteessa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.12.2014, 00:04
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Itse tulee aina hitsattua mutteri tollaisessa tilanteessa.
pultin saa lujempaan kiinni , kärjestään terotetun pultin kun hitsaa kunnolla kiinni tulee "läpihitsi" ja hitsaus tulee isommalle halkasijalle/kehälle jolloin kestää enemmän momenttia, myös lämmöntuonti on suurempaa joten se juuttunut pultti vähän irtoaa ja sitä lämpöä voi lisätä hitsaamalla siihen pulttiin lisäää saumaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.12.2014, 10:39
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kyllä kai sitä coil-overeilla pärjäisi..
no joo, mut ei raaski.. $$


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Mä en ajatellu ihan noin pitkälle ku Rytari vaan toi pultti oli lähempänä ja siit oli helppo pitää kiinni..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.12.2014, 11:55
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Mun mielestä taas mutteri toimii paremmin.
Kun saahan mutterinkin hitsattua "täyteen" ja ensin sulattaa hepin siihen itse kohteeseen ja siitä kasvattaa sauman mutterin seinälle.
Nämä on taas näitä makuasioita.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.12.2014, 09:07
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

No varmaan se ja sama mitä siihen hitsaa pää asia että katkennu pätkä irtoo. Ite hyödynnän yleensä juurikin sitä kappaletta mikä sattuu lähimpänä olemaan ja asiaan soveltuu Isompiin pultteihin kun poraa reijän keskelle ja hitsaa sen täyteen ja sit jotai päähän kiinni ja antaa vähän jäähtyä ja sit pyörittelee niin aika hyvin yleensä irroittaa sauma kutistuessaan pultin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.01.2015, 07:08
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

Yks kolina taas vähemmän kun tuli vaihdettua etupanhardin akselinpään pultti.
Luulin että on vaan löysällä mutta poikkihan se oli, tosin ruostunu niin kovaa kiinni että ei se olis itekseen irronnu.
ja ollut poikki jo jonkun aikaa..



kivahan sillä oli taas ajella
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
M/Cherokee XJ-93 timmy O/M/V Ajoneuvot 0 25.01.2007 11:33
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M Cherokee JakeHammer O/M/V Muut 23 23.11.2005 10:02


Sivu luotu: 00:50 (GMT +2).