Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2014, 11:20
Jhl Jhl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.10.07
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 363
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ei pitäis vielä satakiloa riittää

Käyttis seatti veteli eritavalla ku tuttu 150-200kg istu apparin paikalla.
Siinä muuten oli väärin suunnattu etupää, kun taka-akseli on sivulla


Mites lexus muuten mitataan ilmassa vai pyörillään?
Noissakin lie on niiiiin monta asiaa mitä voi tyriä.
Eikös sellaisessa suuntaimessa ole tietokone johon laitetaan auton tiedot ja se sit kertoo mihin mikäkin pitäis osoitella


Uudelleen suuntaus jossain muualla ja kattoo, et tarkistavat onko vanteet suorat. Puol milliä ei paljoo oo, se on hapettumaa vanteessa pulttipinnassa tai innokas vanneapina ruuhkakautena "vianor";illa

Ja onhan joku asentaja tai asiakas voinu käydä potkimassa niitä laitteita
Pyörillään se oli mittauksessa, toisin en tiedä miten pitäisi olla ohjeen mukaan. Suuntimeen näpyteltii auton tiedot. Vanteet oli viimeksi eri autossa, jossa toimivat moitteetta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.12.2014, 11:32
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.436
Blog Entries: 5
Perusasetus

Voisko olla mahdollista et olis kolaroitu ja runko/kori kiero tms?

Välillä näkee autoja mitkä menee kuin koiranpentu taka ja etupää eri linjassa kun ajaa perässä...
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2014, 21:04
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

Leksuksen alustaa en tunne mutta muissa autoissa ainakin tuntuu toimivan puoltamiseen camber ja caster.
Oikealla eli ojan puolella casteria lisäämällä tai negatiivista camberia lisäämällä voi tuota oikealle puoltamista vähentää.

Mitä enemmän eroa vasemman ja oikean puolen välillä on niin sitä vähemmän auto pyrkii oikealle.

Tuossa edellisessä säädössä on aurauksien kanssa kikkailtu minusta ihan turhaan, usein siinä saadaan vaan aikaan auto joka on hurja ajaa ja lisäksi renkaat kuluu ihan päin persettä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Varaston ja tallin tyhjennystä!! *lisätty roinaa* hitoy O/M/V Muut 20 06.08.2016 08:43
Myydään h7 ja h1( 35 ja 75W) xenon muutos-sarja Jani E O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 20.12.2013 07:02
Myydään Hiluxin osia ja ohj.iskari ja ja... azizp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 24 14.02.2010 19:44
Ostetaan Vitaraan vanteet ja renkaat 7-8x15 ja 235/75-15 anracing O/M/V Renkaat ja vanteet 2 23.09.2008 12:33
M: 4WD kuraläpät uuret ja isot ja 12"subi+vahvari Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.05.2006 22:43


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).