Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.12.2014, 09:20
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Se jousi on pakko vaihtaa jos halutaan kierrättää enempi konetta. Tietyllä kierrosluvulla keskipakovoimalla estetään se, että kaasusta ei saa enää lisää kakkua. Vipu voi liikkua kun kyseinen jousi antaa periksi, mutta lisää soppaa ei tule. (joskus oli ongelma kun tarkemmin muistelen jonkun pumpun kanssa, että nestepään vaihdon jälkeen kun saatiin säätöihin tuli toi raja vastaan jossain 3,5krpm, kun se jous oli kuolleentunut ja syöttö ruuvi vei vipua jo valmiiksi liian liki govenoria) Mutta normi käytössä luulis ton 6k max kierrosten riittävän vallan mainiosti kuormitustilanteessa. Sitten kun tätä muutellaan on vaarana, että lähtee nokkalevy ''hyppimään''. Sitten vaihellaan pariin muuhunkin paikkaan jo vahvempaa jousta. Se jos temmot sinne azz korkeanostoisen nokkalevyn,shimmaat sen kohdalleen ja sen 12mm nestepään niin ei paljon enempi tarvihe kyllä vehkeen kakkua saada. Toki sieltä pumpusta saa vielä lisää kamaa jos tahtoo, mutta sitten pitääkin jo purkaa puoli pumppua ja vaatii hiukan enempi perehtymistä.
Juu saahan siitä enemmänkin irti mutta sit pitää jo alkaa miettimään sitäkin miten sen kaiken saa poltettua sylinterissä?? Käsittääkseni 12mm nestepää ja 3,5mm nokkalevy niin 2,5bar työntää mustaasavua vielä Itse en lähtis kierroksia nostamaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2014, 11:29
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

Pumpuun kannattaa laittaa sitten tdi nokkalevy eikä loivaa aaz td nokkalevyä.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2014, 12:08
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Juu saahan siitä enemmänkin irti mutta sit pitää jo alkaa miettimään sitäkin miten sen kaiken saa poltettua sylinterissä?? Käsittääkseni 12mm nestepää ja 3,5mm nokkalevy niin 2,5bar työntää mustaasavua vielä Itse en lähtis kierroksia nostamaan.
Sillä mustalla saadaan se hyrrä pyörimään Ei mut karkaahan ne ruiskutusajat näis jakajapumpullisissa vehkeis vaik kuin ois korkeanostoista nokkalevyä ym Paineitten nostolla monesti saa aika paljon aikaseksi vs ruiskutuksen lisääminen. Se vaan kuin niitä sitten järkevästi nostaa on eri kysymys ja jos ei suuttimia shimmaa tiukemmiksi ja pumpun ennakon säätöä, niin ei riitä vara siinä pumpun käännös, vaan käy liian aikasella ja silti on pitkä toi ruiskutusaika. Kierrosten nosto on drifterimiesten hommia jos muuten pumppu toimii
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2014, 20:50
vodkapatteri vodkapatteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.05.12
Sijainti: lapinlahti
Viestit: 254
Perusasetus

kierroksia en aio nostaa. onko tuo nokkalevy kaikissa volkkarin tdi sama ni osaan kysellä niitä romuja jengiltä.
pitää jättää vodka patteri ottamati ku ruppee pumppu hommiin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tojota.... discojimmy Maasturiprojektit 0 21.01.2013 19:29
Ostetaan Lukon moottori tojota 8" perään OffBeast O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.03.2012 16:00
Tojota D4D moottori Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 08.11.2009 18:42
tojota kelkka Tekniikka & Jutustelu 0 06.10.2006 17:09
m: V 6 tojota bj arska4x4 O/M/V Muut 16 25.11.2004 23:47


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).