![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nokkalevystä puhut. Se tipahtaa siinä samalla pöydälle kun nestepään irrotat. 12mm nestepää ja 3.5mm iskulla oleva nokkalevy niin pitäisi sopan riittää melko pitkälle. Govenaattori muutoksesta en osaa juurikaan kertoa mutta siihen kaasu vivuston jousi pakettiin käsittääkseni vaihtaavat yhden jousen.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sitten kun tätä muutellaan on vaarana, että lähtee nokkalevy ''hyppimään''. Sitten vaihellaan pariin muuhunkin paikkaan jo vahvempaa jousta. Se jos temmot sinne azz korkeanostoisen nokkalevyn,shimmaat sen kohdalleen ja sen 12mm nestepään niin ei paljon enempi tarvihe kyllä vehkeen kakkua saada. Toki sieltä pumpusta saa vielä lisää kamaa jos tahtoo, mutta sitten pitääkin jo purkaa puoli pumppua ja vaatii hiukan enempi perehtymistä.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Itse en lähtis kierroksia nostamaan.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Pumpuun kannattaa laittaa sitten tdi nokkalevy eikä loivaa aaz td nokkalevyä.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei mut karkaahan ne ruiskutusajat näis jakajapumpullisissa vehkeis vaik kuin ois korkeanostoista nokkalevyä ym Paineitten nostolla monesti saa aika paljon aikaseksi vs ruiskutuksen lisääminen. Se vaan kuin niitä sitten järkevästi nostaa on eri kysymys ja jos ei suuttimia shimmaa tiukemmiksi ja pumpun ennakon säätöä, niin ei riitä vara siinä pumpun käännös, vaan käy liian aikasella ja silti on pitkä toi ruiskutusaika. Kierrosten nosto on drifterimiesten hommia jos muuten pumppu toimii
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
kierroksia en aio nostaa. onko tuo nokkalevy kaikissa volkkarin tdi sama ni osaan kysellä niitä romuja jengiltä.
pitää jättää vodka patteri ottamati ku ruppee pumppu hommiin. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo, kun rupee pumppua tutkimaan, niin kannattaa varautua siihen ettei pienet osat karkaa. Nestepään kun irrottaa, niin pöydälle tipahtaa kourallinen rullia, rikkoja ja tappeja.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mielestäni kannattaa avata niin että nestepää on ylös päin niin ehtii nähdä paremmin mikä oli missäkin ja sit kun pistää kasaan niin paperin kun pistää jousten kierteiden väliin ja pitää sillä ne paikallaan kun pujottaa sen takas niin ne saa herkemmin takas siten että ovat vielä oikeella paikalla ja se kaasuvivuston kuula on aina yhtä herkullinen pujotella paikalleen. Kannen kun ottaa irti niin sen näkee että onko se paikallaan.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tojota.... | discojimmy | Maasturiprojektit | 0 | 21.01.2013 19:29 |
| Ostetaan Lukon moottori tojota 8" perään | OffBeast | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.03.2012 16:00 |
| Tojota D4D moottori | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.11.2009 18:42 |
| tojota | kelkka | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.10.2006 17:09 |
| m: V 6 tojota bj | arska4x4 | O/M/V Muut | 16 | 25.11.2004 23:47 |