![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() no eihän tässä viisastuttu hirveesti mut kunhan saan koneet lattialle ni pääsee arpomaan osia. tuo hilux on ajettu vasta 120tkm. pitäs tuo kone olla kestävä (jos ee säry) eli varmaanki vaihan 2lt pumpun jollai isommalla nestepäällä ja sit kasaamaan. kytkin pitää ettiä parempi.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
onkos nuilla nestepäillä eroa esim volkkarin ja tojotan kesken ku näyttäävät kuvissa samalta?
volkkarin päitä näkyy oleavan tarjolla. mikäs helvetti se levy juttu on? missä kohti pumppua? ja onko ainoastaan vw tdi koneissa hyvä levy ? kaikkihan siihen ny pitää tehä ku kerta auki ottaa. vai möiskö kaikki pois ja lopetta harrastuksen. kai tuosta putkihäkkyrästä muutaman satasen sais .. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nokkalevystä puhut. Se tipahtaa siinä samalla pöydälle kun nestepään irrotat. 12mm nestepää ja 3.5mm iskulla oleva nokkalevy niin pitäisi sopan riittää melko pitkälle. Govenaattori muutoksesta en osaa juurikaan kertoa mutta siihen kaasu vivuston jousi pakettiin käsittääkseni vaihtaavat yhden jousen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pumpuun kannattaa laittaa sitten tdi nokkalevy eikä loivaa aaz td nokkalevyä.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kun rupee pumppua tutkimaan, niin kannattaa varautua siihen ettei pienet osat karkaa. Nestepään kun irrottaa, niin pöydälle tipahtaa kourallinen rullia, rikkoja ja tappeja.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Mielestäni kannattaa avata niin että nestepää on ylös päin niin ehtii nähdä paremmin mikä oli missäkin ja sit kun pistää kasaan niin paperin kun pistää jousten kierteiden väliin ja pitää sillä ne paikallaan kun pujottaa sen takas niin ne saa herkemmin takas siten että ovat vielä oikeella paikalla ja se kaasuvivuston kuula on aina yhtä herkullinen pujotella paikalleen. Kannen kun ottaa irti niin sen näkee että onko se paikallaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tojota.... | discojimmy | Maasturiprojektit | 0 | 21.01.2013 19:29 |
Ostetaan Lukon moottori tojota 8" perään | OffBeast | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.03.2012 16:00 |
Tojota D4D moottori | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.11.2009 18:42 |
tojota | kelkka | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.10.2006 17:09 |
m: V 6 tojota bj | arska4x4 | O/M/V Muut | 16 | 25.11.2004 23:47 |