![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joskus jarru letku sisältä rikki ettei painekulkenu ja silloin jäi jarru makaan päälle.
Ei näkynyt päällepäin mitenkään.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Onko nyt edelleen sama tilanne, poljin ei vaju vaikka auto käy jos letkun pää tukittu?
|
#28
|
||||
|
||||
![]()
juu molemmat etuset oli tukittuna ei vaju, täytyy kait vaihtaa vielä kaikki jarru letkut teräs punos letkuihin jos sitten. niin noissa toyotan tehostimissa on niin paljon potkua että kupari letku halkee. yksi halkes meinaan pituus suunnassa siis uusi MOTONETIN kupari putki.
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 20.10.2014 22:27 |
#29
|
||||
|
||||
![]()
No ni, jos kupareja polkee halki niin joustaahan kumiletkut aivan varmasti
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#30
|
||||
|
||||
![]()
niin edessä on nissan patrollin letkut. onko merkissä vika? hylkii mun autoa.?
|
#31
|
||||
|
||||
![]()
Laita sinne Rover osia, niin asia varmistuu
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#32
|
||||
|
||||
![]()
on landroverin osa hyvin on pärjätty
![]() |
#33
|
||||
|
||||
![]()
Siis missä kohtaa oli tulpat? Ennen vai jälkeen jarruletkujen? Ilmeisesti ennen. Ne letkut ne kai pullistuu, saattaapa olla paisekin jossain siinä vaiheessa kun pedaali lattiassa.
|
#34
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs moottori tykkäs jarrunesteestä? Työkaverilla meni kone vaihtoon kun oli imenyt jarrunesteet moottoriin.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Sierrassa oli joskus juuri samat oireet ja kaikki tuli käytyä läpi ennenkuin tehostajan vaihdolla sitten parani
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#36
|
||||
|
||||
![]()
Jos vähän mietit rakennetta niin huomaat että alipainetehostin ei yksistään vaikuta jarruihin mitään, se keventää vain poljinvoimaa. Varmaan vaihtunut sierraan jarrupääsylkkä samalla.
|
#37
|
|||
|
|||
![]()
Ei enään varmaa muistikuvaa mutta saattoi vaihtua,
pääsylkkä taisi vuotaa tehostajan sisälle
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Käy miten käy, kuten aina ennenkin. Muutama rytmihäiriö tuli silloin tällöin kun rullasi ylämäkeen, ei meinannu kestää käynnissä. Ilmeisesti jarrunesteet pyrki silloin koneeseen. Oire poistui samalla kun korjasi jarrupääsylinterin.
|
#39
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
dieselissä yleensä pumpataan/menee suoraan moottoriöljyn joukkoon, ja tunnetusti jarruneste ja öljy eivät viihdy samoissa paikoissa. |
#40
|
||||
|
||||
![]()
juu kumipallo jarru on vieläkin, koitin ajella muutaman kilsan muttei ominaisuus parane . ajamallakaan. +tukin pääsylkän ja se ei vaju kyllä mihinkään.
|
#41
|
||||
|
||||
![]()
Ootko kokeillu tulpata suoraan pää sylkyltä lähtöjä että vaikuttaako.
Mulla lyhyt hyttisessä ln65 missä oli ne kierrejouset niin siinä toi samavaiva poistuis kun vaihtoi pääsylkän tiivisteet. |
#42
|
||||
|
||||
![]()
Onks kuormaventtiili ilmatessa ollut kokonaan auki
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#43
|
||||
|
||||
![]()
onkos pääsylinteri ilmattu?
eli putket sylkyn lähdöistä säiliöön ja pumppaa niin kauan ettei enää kupli, sitten vasta jarruputket kiinni. sinne sylinteriin tahtoo jäädä ilmaa eikä oikeen tuu pois normi ilmauksella... useasti omissa rojekteissa auttanut kun ei meinaa jarrut toimia...varsinkin jos on pääsylkky vaihdettu... |
#44
|
||||
|
||||
![]()
poistettu käytöstä nyt
|
#45
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#46
|
||||
|
||||
![]()
Jankuttamalla, onko kokonaan pois välistä vai pakotettu "auki"
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#47
|
||||
|
||||
![]()
pois kokonaan ei kierrä sen kautta
|
#48
|
||||
|
||||
![]()
Täsmääkö tilavuudet? Joskus tuli eri vehkeestä satulat joihin mahtui enemmän ainetta kuin alkuperäisiin. Samalla lailla valui pohjaan. Parani kun vaihdettiin saman vehkeen pääsylinteri.. vai oisko sit ollutki viallinen sekin ja vaihdokki ehjä? Näin jälkikäteen mietittynä...
__________________
puukko 2 |
#49
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#50
|
||||
|
||||
![]()
Voiskos tuosta kokeilla vähentää sitä tilavuutta mäntien takana? Tai sit pistää jotain sylinterin ja levyn väliin ja kokeilla onko vaikutusta jos se sylkky ei pääse niin syvälle..
__________________
puukko 2 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron hämärä sähköoire? | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 18.01.2013 09:41 |
Pikkusen hämärä työpaikkailmoitus & työnantaja... :D | Rompe1 | Linkit | 1 | 11.01.2012 12:12 |
isuzu sportscab jarrumysteeri | kurgo1 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 28.02.2010 21:40 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 |