Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 10.10.2014, 20:13
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
GL-5 luokitusta ei yleensä tarvitse mikään muu hammaspyörästö kuin hypoidipyörästö(E: ja ruuvivaihde), siinä on niin rajut pintapaineet. Mutta kuten sanottua, ei siitä haittaakaan ole muille kuin synkroille.
Myös jostain vaihteistoöljyistä löytyy nykyjään tuo GL-5 luokitus, ja lisäaineistus toteutettu siten, että synkronointirenkaat ei tykkää huonoa.
Perinteisissä maastureissa yksinkertaisemmin: Vaihteistoon vaihteistoöljy, periin (ja jakovaihteistoon) perä/hypoidiöljy,
Toki valmistajan suositykset kannattaa huomioida, sillä esim. jakolaatikossa saattaa olla hydraulisesti ohjattuja märkiä monilevykytkimiä, jotka ei oikein toimi hypoidiöljyllä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan ostetaan 89 vuosmallin turbo patukan laatikko tai välitetty laatikko SAMURAI SUSUKI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.03.2013 20:40
Painepesuri öljy? tare Tekniikka & Jutustelu 5 15.12.2009 08:24
rangen laatikko öljy?? tossu Tekniikka & Jutustelu 5 26.06.2006 20:30
Vinssin öljy?? Micco Tekniikka & Jutustelu 8 19.03.2006 15:39
hj-60 laatikko öljy? Tekniikka & Jutustelu 2 30.08.2004 18:15


Sivu luotu: 22:40 (GMT +2).