Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.09.2014, 11:48
tagatubos:n Avatar
tagatubos tagatubos ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.06.11
Sijainti: Riksu
Viestit: 16
Perusasetus

Olen myymässä arkiautoa pois ja sain vaihtotarjouksen pajerosta 3,2DI-D koneella.
Tällä pelillä on jo ajettu 480tkm ja kansi on juuri tehty korjaamolla, mutta ketjua ei ole jostain käsittämättömästä syystä vaihdettu!
Peli vaikuttaa muuten ihan siistiltä muine pikkuvikoineen, mutta nuo padan kilometrit hieman hirvittävät.
Huoltokirjassa alkaa olla jo aukkoja näillä kilsoilla, mutta öljyt ovat kuulemma vaihdettu ajallaan.
Mahdollisista ruiskupumppu ongelmista olen löytänyt jotain kirjoituksia.

Onko tällainen kone miten kestävässä maineessa vai olisiko viisaampi kiertää tämä kaukaa?
Mulla kun ei ole ikinä ollut pajeroa, niin nämä laitteet ovat täysi kysymysmerkki..
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 12:45 (GMT +2).