![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Olen myymässä arkiautoa pois ja sain vaihtotarjouksen pajerosta 3,2DI-D koneella.
Tällä pelillä on jo ajettu 480tkm ja kansi on juuri tehty korjaamolla, mutta ketjua ei ole jostain käsittämättömästä syystä vaihdettu! Peli vaikuttaa muuten ihan siistiltä muine pikkuvikoineen, mutta nuo padan kilometrit hieman hirvittävät. Huoltokirjassa alkaa olla jo aukkoja näillä kilsoilla, mutta öljyt ovat kuulemma vaihdettu ajallaan. Mahdollisista ruiskupumppu ongelmista olen löytänyt jotain kirjoituksia. Onko tällainen kone miten kestävässä maineessa vai olisiko viisaampi kiertää tämä kaukaa? Mulla kun ei ole ikinä ollut pajeroa, niin nämä laitteet ovat täysi kysymysmerkki.. |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |