![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Vaihdoin turbiininki. Ja laatikko oli jäänyt ajosta pois ja puheiden mukaan oli ehyt ollut.
|
|
|||
|
|||
![]()
Semmonen tossa tuli mieleen ku mul o gen1 pajerosta tossa takavalot irrallaan ja pitäs alkaa hiuka tutkii johtoja ku hiuka näkyy kipeää ottaneen.. eli apukuskin puolen takavalon johtonipussa on yks ylimääräinen liitin, oliskohan ollu 6 tai 8 napainen, mitä tuohon liittimeen kuuluisi kytkeä? Peräkoukun sähköt on toteutettu "tee se ihan ite ja säästä" meiningillä, eli rosvoliittimillä takavaloista ja rupesin miettii että onko toi tyhjä liitin kenties joku alkuperäinen koukun sähköjen liitin? Pari muutakin tyhjää pistoketta tuolla on mut ne lienee jotain aftermarket takasumuvalojen jäänteitä..
EDIT: eli jos toi mysteeripistoke on koukun sähköille ni silloinhan sen valjastan käyttöön myös, jos taasen on kyseessä joku haistapaska pistoke ni raavin mäelle mokoman.. ei noi rosvotut johdot jää kuitenkaan tommosenaan paikoilleen!
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! Viimeksi muokannut Hautalintu : 24.09.2014 11:17 |
|
|||
|
|||
![]() Oranssi valo
Olen katsellut ostomielessä Pajeroa, vm.1991. Autossa on ymmärtääkseni Super Select-järjestelmä. Kävin koeajamassa, muuten hyvä, mutta siinä SuperSelect-näytössä vilkkuu se keskimmäinen oranssivalo. Kun kytkee nelivedon päälle, alkaa valo vilkkua tiheämmin.
Mistähän lie kyse? Vakavaa? Vaikea korjata? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen myymässä arkiautoa pois ja sain vaihtotarjouksen pajerosta 3,2DI-D koneella.
Tällä pelillä on jo ajettu 480tkm ja kansi on juuri tehty korjaamolla, mutta ketjua ei ole jostain käsittämättömästä syystä vaihdettu! Peli vaikuttaa muuten ihan siistiltä muine pikkuvikoineen, mutta nuo padan kilometrit hieman hirvittävät. Huoltokirjassa alkaa olla jo aukkoja näillä kilsoilla, mutta öljyt ovat kuulemma vaihdettu ajallaan. Mahdollisista ruiskupumppu ongelmista olen löytänyt jotain kirjoituksia. Onko tällainen kone miten kestävässä maineessa vai olisiko viisaampi kiertää tämä kaukaa? Mulla kun ei ole ikinä ollut pajeroa, niin nämä laitteet ovat täysi kysymysmerkki.. |
|
|||
|
|||
![]()
Valaiskaas vähän olen ostamassa pajeroa joka ei ahda ja kuuluu kierroksilla kuulemma kihnutusta! Matkaa on 500km! Joten jos hommaan mukaan toisen ahtimen onko ahtimen vaihto paikanpäällä kuinka paha homma? Auto on 95vm 2.8
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |