Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.09.2014, 10:27
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Pajeron pumpun ajoitus.

Monella se pumppu okein on kiinni? Pumpun alta kaksi kiinni pelti lätkässä ja yksi siinä sivussa? Onko siinä vielä jossain muualla ku ei tunnu liikkuvan millään se pumppu..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.09.2014, 12:40
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Jakopään puolella kahdella, toinen on siellä pumpun ja kannen välissä vähän vittumaisesti mutta saa pitkällä jatkolla
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.09.2014, 12:42
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Pajeron pumpun ajoitus.

Monella se pumppu okein on kiinni? Pumpun alta kaksi kiinni pelti lätkässä ja yksi siinä sivussa? Onko siinä vielä jossain muualla ku ei tunnu liikkuvan millään se pumppu..
Parilla pultilla on siinä jakoremmin ja pumpun välisessä pellissä kiinni.. tai no pelti on ehkä hiukan huono, mut siinä levyssä mikä on hihnakotelon pohjana.. olkohan 2 vai 3 pulttia en ny varmaksi mene sanomaan.. yksi noista pulteista on siellä lohkon ja pumpun välissä..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.09.2014, 14:52
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

Missä muualla kuin 88 2,5td automaattilaatikossa voi olla vikaa kun ei ala vaihtaan vaihdetta kuin vasta kun on vähän aikaa käynyt moottori? Laatikko on nyt vaihdettu mutta vika säilyi. Lauhduttimeen paineilmaa puhalsin niin öljy tuli läpi mutta voiko kuitenkin olla tukossa? Vai vaikuttaako koko hommaan? Entä onko jotain releitä tai jotaki sähkövikaa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.09.2014, 15:52
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Onko öljyä tarpeeksi ja onko oikeanlaista? Toimiiko paremmin jos ottaa kickdownin vaijerin irti? Eikö löydy mitään pykäliä vai löytyykö ne viiveellä?
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.09.2014, 17:12
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

Öljyä on riittävästi en ole kokeillut ottaa kickdown vajeria irti. Ainoastaan ei lähde vaihtamaan d päällä isommalle ennen kuin jonku aikaa konetta käyttää taikka jonku matkaa huuattaa niin sitten alkaa toimimaan moitteettomasti.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.09.2014, 17:45
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jakke350 Näytä viesti
Öljyä on riittävästi en ole kokeillut ottaa kickdown vajeria irti. Ainoastaan ei lähde vaihtamaan d päällä isommalle ennen kuin jonku aikaa konetta käyttää taikka jonku matkaa huuattaa niin sitten alkaa toimimaan moitteettomasti.
Veikkaisin että sulla on kickdowni vaan liian tiukalla
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.09.2014, 12:51
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Veikkaisin että sulla on kickdowni vaan liian tiukalla
Ei ollut mitään vaikutusta vaikka löysäsi koko vaijerin irti, ei alkanut vaihtamaan pykälää isommaksi ennen kuin alkoi lämpeämään.
Ihmetytyttää kuitenki että edellinen laatikko alkoi yhtäkkiä tekeen samaa ja nyt laatikon vaihdon jälkeen vika säilyi.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 01:03 (GMT +2).