![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajeron pumpun ajoitus. Monella se pumppu okein on kiinni? Pumpun alta kaksi kiinni pelti lätkässä ja yksi siinä sivussa? Onko siinä vielä jossain muualla ku ei tunnu liikkuvan millään se pumppu..
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jakopään puolella kahdella, toinen on siellä pumpun ja kannen välissä vähän vittumaisesti mutta saa pitkällä jatkolla
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Parilla pultilla on siinä jakoremmin ja pumpun välisessä pellissä kiinni.. tai no pelti on ehkä hiukan huono, mut siinä levyssä mikä on hihnakotelon pohjana.. olkohan 2 vai 3 pulttia en ny varmaksi mene sanomaan.. yksi noista pulteista on siellä lohkon ja pumpun välissä..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Missä muualla kuin 88 2,5td automaattilaatikossa voi olla vikaa kun ei ala vaihtaan vaihdetta kuin vasta kun on vähän aikaa käynyt moottori? Laatikko on nyt vaihdettu mutta vika säilyi. Lauhduttimeen paineilmaa puhalsin niin öljy tuli läpi mutta voiko kuitenkin olla tukossa? Vai vaikuttaako koko hommaan? Entä onko jotain releitä tai jotaki sähkövikaa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko öljyä tarpeeksi ja onko oikeanlaista? Toimiiko paremmin jos ottaa kickdownin vaijerin irti? Eikö löydy mitään pykäliä vai löytyykö ne viiveellä?
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Öljyä on riittävästi en ole kokeillut ottaa kickdown vajeria irti. Ainoastaan ei lähde vaihtamaan d päällä isommalle ennen kuin jonku aikaa konetta käyttää taikka jonku matkaa huuattaa niin sitten alkaa toimimaan moitteettomasti.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Veikkaisin että sulla on kickdowni vaan liian tiukalla
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ei ollut mitään vaikutusta vaikka löysäsi koko vaijerin irti, ei alkanut vaihtamaan pykälää isommaksi ennen kuin alkoi lämpeämään.
Ihmetytyttää kuitenki että edellinen laatikko alkoi yhtäkkiä tekeen samaa ja nyt laatikon vaihdon jälkeen vika säilyi. |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |