![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja kierto jos mahdollista siten että ei kierrä syylariin turhaan, eli termarin koneen puolelle lämpöä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
aina ollut väittelyä kumpi parempi moottorille lohko/letku vai säteilylämmitin(joka kuulemma lämmittää öljyt paremmin)? jos tohon D4D koneeseen jossa säteilylämppäri laittais vie jonku pienitehosen putkilämppärin rinnalle?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin Valmettiin letku- sekä lohkolämppärin, hyvin sulaa lumi pellinkin päältä.
![]() Äiteen autoon (VW Golf IV) laitoin joskus säteilylätkän ö-pohjaan, kylmässä tallissa toimi, mutta aukeemmassa yhtä tyhjän kanssa. Ei voi suositella.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Letkulämmitin mallia tee-se-itse...
Olisi voinut kääriä tuo vuorivillaan, mutta lämpeni kuorma-auto noinkin.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Aitassa ois Alden 2 kw:nen, 50w kiertovesipumpulla?
![]() Kiinalaisvalmisteisia lämmittimiä kiertovespumpulla löytyy melko huokeella markkinoilta kans. Nopeita ovat lämmittämään.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joissain tapauksissa ei voi letku lämmintä käyttää on liian lähellä lämpötilanturia ja sitten imusarjasta kylmää ni tietokone vikatilaan ja kiertoa kannattaa tarkkailla eittei rupee kiehumaan
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on kanssa tuollainen letkulämmitin defa. Piti ihan piruuttain katsoa Defan sivuilta mitä ne tarjoaisi tuohon omaan peliin niin nehän tarjoaa öljynlämmitintä. Tulee öljypohjan jostain kyljestä sisään. Enemmän tuo letkulämppäri taitaa lämpöä tarjota kuin öljyn lämmitin. En tie jos yhdistäisi tuon letkulämppärin ja öljylämppärin? Letkulämppäri vie sen 500w ja öljylämppäri näköjään 300w. Sit tulee vaan ongelmaksi ettei voi käyttää sisälämppäriä, mikä on ihan persiistä.
Muutamalla tutulla on kanssa ollut noita säteilylämmittäjiä moottorin pohjassa. Kun normi lohkolämppärillä tunnissa kone on jo lämmennyt tuolla niin säteilylämmittäjällä pitää vähintään tuplata se aika. Kovemmilla pakkasilla ei kuulemma toimi enää ollenkaan. Itselle en kyllä tuollaista laittaisi. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Minkä takia ei voi käyttää sisätilalämmitintä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty letkulämmitin DEFA | liero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.07.2013 20:33 |
Defa letkulämmitin (12ht) | Raakakone | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 31.01.2012 16:48 |
Myyty Defa 550w letkulämmitin (type 423) | Reetu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.11.2011 23:49 |
Ostettu Defa Letkulämmitin | toyovoima | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2010 09:56 |
Myyty Letkulämmitin defa 420 | 1Chevy80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 20.11.2009 19:12 |