![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja kyllähän sen valollisen pitäis käydä valottoman tilalle, mutta en muista oliko siinä jotain pientä oheispuuhastelua, kun en ole valotonta jakista nähnytkään moneen vuoteen...
__________________
-Pauli- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sj410 83 jarrusylinteri hakusessa. Etuakselille oikea/taka. On siis rumpujarruilla. Käytetäänkö missään muussa autossa samanlaista. Myös käytetty kelpaa jos jollain myynnissä.
Oikea etujarru oli tehoton ja siksi pomppasi katsastuksessa. Pitäisi jälkinäyttöön saada kuntoon. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
Renkaat
Käykö 235/75.15 renkaat suzukin alkuperäisillevanteille.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Helposti!
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No hyvä. Mahtuuko ne sitten pyörimään ilman metallitöitä. Kun on tarkoitus peltihommat tehdä vasta keväällä.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nippa nappa muistaakseni mahtuvat vakioautoon.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hyvin meni mulla vakio samuraiahin, ei ota mistään kiinni.
|
|
#9
|
||||
|
||||
Syyläri sj:hin
Mitä syyläreitä olette sj:hin laittaneet. Aiemminkin joku oli täällä kysellyt, mutta vastauksia ei ollut tullut. Itsellä pitäs löytää syyläri lähdöillä ylä oikea ja ala vasen. Siis katsottuna koneesta päin. Moottorina Datsun A12 eli 1200 kuutioinen.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Honda civic köykämiinisellainen 80€ rahteineen oli kiinanpojilta..
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Joku oli aikaisemmin metsästänyt sj:n jarrukenkien jousia. Omani sain tilattua fixus liikkeen kautta. Samaa tietöä tuli jarrusylinterin tiivistesarja ja jarrukengät.
Aluksi oli jarrusylinteri jumissa ja se saatiin painettua ulos rasvaprässillä. Käy suoraan suzukin jarrusylinteriin, kun kiertää sen rasvanippasovitteen pois päästä. Toisen kanavan voi sulkea rasvanipalla. Notkistetun sylinterin jälkeenkin jarrut olivat toispuoleiset eikä kenkien hionta ja säädöt auttaneet. Vasen etujarru tuntui ylitehokkaalta. Syy tähän oli oikean puolen kovettuneet jarrukengät. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Samuraissa on kaikista harvimmat.
410: 4.11 413: 3.9 Samurai: 3.7 Jimny: 4.11(joissain diesel malleissa tais olla vielä tiheämmät, 4.6 tai jotain)
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |