Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.09.2014, 16:02
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja topeho Näytä viesti
Oiskohan viisain unohtaa nuo jakiksen välitykset ku taitaa suurin osa olla maantie ajoa?
Kuinka paljon vaikuttaa nopeaan puoleen? Viittiikö pitempää matkaa jyrrätä?
Mulla on omassa lowrangelta tulleet jakiksen välitys rattaat 4.16 ja rengas on 235/75r15---> täysin passeli noille renkaille, pitkäpuoli ei mielestäni hidastunut ollenkaan. Ajelen myös hurua asvaltilla joten ei tää pelkkä metsälaite oo

http://www.lowrangeoffroad.com/suzuk...sfer-case.html
Ps. Tuolla linkissä on myös ne suositukset renkaiden koon mukaan että mikä välitys olis hyvä..tästäkin asiasta on joskus hieman keskusteltu täällä

__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 04.09.2014 16:04
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.09.2014, 17:34
ruxu:n Avatar
ruxu ruxu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.04.09
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 252
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Mulla on omassa lowrangelta tulleet jakiksen välitys rattaat 4.16 ja rengas on 235/75r15---> täysin passeli noille renkaille, pitkäpuoli ei mielestäni hidastunut ollenkaan. Ajelen myös hurua asvaltilla joten ei tää pelkkä metsälaite oo

http://www.lowrangeoffroad.com/suzuk...sfer-case.html
Ps. Tuolla linkissä on myös ne suositukset renkaiden koon mukaan että mikä välitys olis hyvä..tästäkin asiasta on joskus hieman keskusteltu täällä
Tuo välityksen valinta menee varmaan oman käyttötarpeen mukaan. Itsellä kun käyttö on lähes pelkästään "työkoneena" metsä-, piha- ja lumitöissä niin valitsin TrailGearin 6.5 välityksen. Kulkee maastoykkösellä lähes joutokäynnillä metsässä kytkintä luistattamatta. Onnistui hyvin myös tämän kesän pihahommissa 1700 kilosen peräkärryn puseminen keulakoukulla ylämäkeen - lähes joutokäynnillä. Renkaina myös 235/75R15.

Sitten maantiellä tuo ison puolen muuttuminen n. 20% pudotti käytännön ajonopeuden n. 80 km/t, jolloin meteliä on jo jonkun verran - mutta eipä nuo ajo-ominaisuudetkaan paljon suurempaa nopeutta salli....
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
---- MutantRhino by www.SirRai.com ----
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 03:46 (GMT +2).