![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kalibrointi kannattaa muutenkin suorittaa kahteen kertaan, että varmasti tulee suora. Ja paperin palan kanssa testata välys, niin kuin varmaan tiedätkin kyllä jo. ![]() Itse käytän Simplify3D:tä tulostamiseen, ja sieltä saa säädeltyä tuota ekan kerroksen paksuutta ja nopeutta melko hyvin, juurikin noin miten sanoin, eli saa 100% lankaa työnnettyä pienempään rakoon, tai sitten voi laittaa asetukseksi vaikka 150%, niin silloin tulee langan syöttöä lisää, eli 150% ylisyöttöä lankaa 100% rakoon. Itse olen kuitenkin todennut paremmaksi syöttää sen 100% lankaa pienempään rakoon.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mitenkäs, onnistuukos noilla vehkeillä tekemää väritöntä, tai siis läpinäkyvää tuotetta? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Onnistuu tekemään väritöntä, mutta mitään varsinaisen läpinäkyvää ei kyllä saa aikaiseksi, kun kerroksittain kerran tulostetaan. Läpikuultava onnistuu, mutta läpinäkyvä siis ei... Lainaus:
![]() Mulla oli yhtenä valintakriteerinä mahdollisimman järeää tekoa oleva laite, että pysyy kaikki paremmin ja tarkemmin säädöissään. Z akselin liukutangotkin on mun koneessa 10mm paksut, kun useimmiten ne on kaikissa vehkeissä 8mm, ja muutenkin aika raskas ja tukeva teräsrunko tuossa. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Tai ennemminkin ensimmäinen tulostettu auton kori. Taitaa olla suurin osa osista kaikkea muuta kuin tulostettu... Mutta onpas kohtuu hurja kerrospaksuus millä tuo on tehty! Varmaan jotain 10-20mm!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliko tuo jo viimeisiä osia mitä ei ollut aiemmin printattu?
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]()
Katselin tuossa hiukan tulostinvalikoimaa, niin näihinhän saa nykyään jo jyrsinpäitä! Eli pystyt tolla samalla härpäkkeellä tekemään CNC jyrsintää. Tosin työkalu on mallia dremel ja sen työkaluvalikoima.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse olen miettinyt, että jos jonkun tarraleikkurin sais rakenneltua tuohon, niin sais helposti kaikkia maalausmaskeja leikeltyä, niin helpottais kynäruiskutteluakin aika paljon. ![]()
3d, 3d-tulostin, 3d-tulostus, printer, tulostus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
OZI kartan tulostus | joker | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2010 20:52 |
Myydään Vitara 3d -91 | joopajoo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 17.10.2008 20:57 |
Simastein 3D | VonLeka | Chit-Chat | 13 | 24.02.2008 23:38 |
3D Cad ohjelmaa? | samisami2 | Chit-Chat | 18 | 25.10.2006 04:19 |