![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Siis jos tarkoitat akselin ja rummun välistä laakerointia, niin sehän on aikalailla "ylimääräinen", jos ulosotolla ei pyöritetä muuta?
Siis ainoastaan rumpu pyörii akselilla silloin, kun vaijeria vedetään vapaalla ulos. Toki oikeat laakeriholkit on paras vaihtoehto Tuo kuluma johtuu varmaan siitä, että joskus ulosotolla pyöritetään esim. klapikonetta taikka generaattoria, toki joku voi ajaa huomaamatta ulosotto päällä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyotan mekaanisen vinssin huolto? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 24.08.2013 05:32 |
Toyotan mekaanisen vinssin stefat | alticity | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.08.2011 20:19 |
M:toyotan mekaanisen vinssin | hj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 29.10.2007 14:55 |
O: Toyotan mekaanisen vinssin | aadu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2007 23:57 |
Toyotan mekaanisen vinssin kuvat | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.02.2006 17:13 |