Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.08.2014, 14:41
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

mistäs sellasen öljynkierron termostaatin saa ostettua ?
eipä ihan heti ole netistä silmään pistäny

näköjään moottoriöljyn termareita olis mutta 83c, tarvisko puhaltimelle olla jotain 70-75...


Viimeksi muokannut HV : 13.08.2014 14:56
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2014, 18:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
mistäs sellasen öljynkierron termostaatin saa ostettua ?
eipä ihan heti ole netistä silmään pistäny

Esim:

http://www.northernautoparts.com/Pro...ProductId=3164

http://www.amazon.com/Tru-Cool-Long-...GB4T3JY547YQ6B


Lainaus:
näköjään moottoriöljyn termareita olis mutta 83c, tarvisko puhaltimelle olla jotain 70-75...
Kyllä tuo laatikkoöljyllekin on ihan ok vielä. Suurin osa laatikon termareista öljynkierron ohjaamiseksi on 180*F, eli ~82*C. Jos autossa on jo viskoflekti, niin en ensimmäisenä asentaisi vielä ylimääräistä tuuletinta pelkästään laatikon öljyjä varten. Viskoflekti jo sellaisenaan yleensä riittää metsäkäytössäkin jäähdyttämään laatikon, jos vain perävälitykset ei ole liian pitkät mikä kuumentaa laatikkoa aivan helvetisti.

Jos autossa on sähköflekti(t), niin sitten vaikka pakkosyöttö sille
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2014, 21:31
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

Mielenkiintoinen asia. Pitäisi juurikin asentaa laatikkoöljylle lämpömittari v6 pajeroon koska tuntuu että 33 renkailla laatikkoöljyt lämpenevät liikaa metsässä ajettaessa.

Laatikkoöljyt pitää muutenkin vaihtaa niin laitanko samalla laatikon öljypohjaan anturin?
Minkäläinen anturi / mittari tuollaisessa käytössä toimii?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.08.2014, 21:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Mulla on nyt Bilteman versio, edellisessä oli joku muu.. näyttäneet molemmat riittävän tarkasti, ainakin kun kiehuvassa vedessä koittanut
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
361d:n moottorin lämpö maakari Tekniikka & Jutustelu 3 03.07.2012 20:27
HJ61 lämpö ongelma ärjyy70 Tekniikka & Jutustelu 77 14.02.2012 00:37
Automaatin öljyn lämpö tolavi Tekniikka & Jutustelu 4 25.04.2008 12:08
lämpö ongelmia Tekniikka & Jutustelu 5 13.04.2006 21:56
laturin/alipainepumpun lämpö? Tekniikka & Jutustelu 1 20.06.2005 10:30


Sivu luotu: 08:05 (GMT +2).