Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2006, 15:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

lämpö ongelmia


nissanin käyntilämmöstä ois kyse, eli minkälaisia lukemia lämpömittarin pitäis näyttää normaali ajossa? kun tossa omassa kulkineessa viisari nousee lähes punaisen rajalle ajon aikana. tyhjäkäynnillä sitten laskee vähän. voiskohan syynä olla paineen pääsy vesitilaan? silloinhan syylärissä pitis kyllä kuplia selvästi?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.04.2006, 15:57
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Jos Patrollia meinaat niin itellä on tasan puolessa välissä normi ajossa.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.04.2006, 15:57
NymiS NymiS ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Sijainti: ........
Viestit: 784
Perusasetus

Oisko vesipumppu loppu?
Syylari loppu
mikä nissani?



_____________________________
Toyota, created by nature.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.04.2006, 18:01
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

juu! auto on king cap -87
mitenhän ton vesipumpun vois testata et pumppaako tarpeeks?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.04.2006, 18:25
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.732
Perusasetus

Flekti rikki.
Jos pyörii käsipelillä koittaessa(kone sammutettuna, älä laita käsiä pyörivän flektin väliin) aivan horona, niin vika voi olla siinä.

Jäähdytin ulkopuolelta tukossa.
Puhalla paineilmalla jäähdytin puhtaaksi.
Jos jäljelle jää yhtään ripoja kennojen väliin, niin jäähdyttää taas hyvin.

www.alanmiehet.com #1

Edited by - kivinen on 13/04/2006 19:28:58
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.04.2006, 21:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

vika ei varmaankaan oo flektissä kun siivet on suoraan vesipumpunpääsä kiinni. tai no onhan siinä viskokytkin välissä, oiskohan siinä jotain häikkää??? pyörii kyllä noin silmä määräisesti aika lujaa... syyläri on putsattu.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Automaatin öljyn lämpö tolavi Tekniikka & Jutustelu 4 25.04.2008 12:08
Ford Explorer Lämpö ja pa-mittarit pikkujussi Tekniikka & Jutustelu 0 06.04.2006 12:16
Nissan KC:n lämpö ongelma Samppa Tekniikka & Jutustelu 2 28.07.2005 21:18
laturin/alipainepumpun lämpö? Tekniikka & Jutustelu 1 20.06.2005 10:30
Lämpö nousee >> tarvittais flekti BJ:n syylärille kaivaja Tekniikka & Jutustelu 2 18.08.2004 19:37


Sivu luotu: 18:47 (GMT +2).