![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kannen kyljessä on mittarille lämpöanturi, termarikopan vieressä imusarjassa tbi:n lämpöanturi lohkon helmassa on nakutusanturi (startin edessä) imusarjan takana lohkon päällä öljynpaine läppäringossa tietysti kaasun asento. mappi vähän riippuen autosta joko siinä läppärungon vieressä apparin venakopan päällä tai tulipellissä, siinä jossain lähistöllä (+-30 cm) on myös bensapumpun rele mitäs muita niitä sitten... joissain on imuilman lämpö vielä putsarissa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Rytari jo luetteli, mutta tollanen löyty:
http://ww2.justanswer.com/uploads/Bl...08_Capture.PNG |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Noniin.. siinähän niitä tulikin. Kiitoksia.
__________________
"If in doubt - flat out"
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Keles.. Heitin eilen koneen päälle(350) TBI-imarin ja kas kummaa, siinä on ihan liian iso reikä virranjakajalle.. Kahdessa muussa tallissa makaavassa TBI-imarissa mulla on pienempi, jakajan jalalle soppeli reikä.
Tässä isoreikäsessä imarissa on merkattuna valuvuosi -90. Onko jakaja muuttunut noihin aikoihin, vai onko noihin jotain soviteholkkia? Miks pitäis just tätä sarjaa käyttää? Tässä on vingutettu ne neljä keskimmäistä kiinnitysruuvin paikkaa jo sopimaan vanhoihin kansiin.. Joko alan taas vinguttamaan, tai heitän Performerin kiinni ja väännän välipalikan TBI-suutinrungolle.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
No, täähän passais mulle sitten paremmin kuin hyvin, kun Cäpriceen on kone putoamassa keulalle..
![]() ![]() Nyt vaan keksimään jostain soppeli väliholkki.. Mun tietoon, tai käsiin, ei ole koskaan osunut "isojalkaista" jakajaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Larger base distributors were used on some 1992 and all 1993 TBI equipped engines, such as the Caprice. They use the TBI throttle bodies which are held down with two studs for the air cleaner, and the manifolds are machined for the large base distributor they use. They will not interchange |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5062 | 08.12.2025 16:04 |
| Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.07.2011 10:22 |