Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.08.2014, 19:44
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?

__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.08.2014, 22:52
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
on mutten heti löydä

kannen kyljessä on mittarille lämpöanturi, termarikopan vieressä imusarjassa tbi:n lämpöanturi

lohkon helmassa on nakutusanturi (startin edessä) imusarjan takana lohkon päällä öljynpaine

läppäringossa tietysti kaasun asento. mappi vähän riippuen autosta joko siinä läppärungon vieressä apparin venakopan päällä tai tulipellissä, siinä jossain lähistöllä (+-30 cm) on myös bensapumpun rele

mitäs muita niitä sitten... joissain on imuilman lämpö vielä putsarissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.08.2014, 23:31
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Rytari jo luetteli, mutta tollanen löyty:
http://ww2.justanswer.com/uploads/Bl...08_Capture.PNG
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.08.2014, 09:32
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Noniin.. siinähän niitä tulikin. Kiitoksia.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.08.2014, 11:46
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Keles.. Heitin eilen koneen päälle(350) TBI-imarin ja kas kummaa, siinä on ihan liian iso reikä virranjakajalle.. Kahdessa muussa tallissa makaavassa TBI-imarissa mulla on pienempi, jakajan jalalle soppeli reikä.

Tässä isoreikäsessä imarissa on merkattuna valuvuosi -90. Onko jakaja muuttunut noihin aikoihin, vai onko noihin jotain soviteholkkia?

Miks pitäis just tätä sarjaa käyttää?
Tässä on vingutettu ne neljä keskimmäistä kiinnitysruuvin paikkaa jo sopimaan vanhoihin kansiin..
Joko alan taas vinguttamaan, tai heitän Performerin kiinni ja väännän välipalikan TBI-suutinrungolle.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.08.2014, 11:58
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Keles.. Heitin eilen koneen päälle(350) TBI-imarin ja kas kummaa, siinä on ihan liian iso reikä virranjakajalle.. Kahdessa muussa tallissa makaavassa TBI-imarissa mulla on pienempi, jakajan jalalle soppeli reikä.

Tässä isoreikäsessä imarissa on merkattuna valuvuosi -90. Onko jakaja muuttunut noihin aikoihin, vai onko noihin jotain soviteholkkia?

Miks pitäis just tätä sarjaa käyttää?
Tässä on vingutettu ne neljä keskimmäistä kiinnitysruuvin paikkaa jo sopimaan vanhoihin kansiin..
Joko alan taas vinguttamaan, tai heitän Performerin kiinni ja väännän välipalikan TBI-suutinrungolle.
capricet ja oli jotain muitakin henkilömalleja missä on toi isoreikäinen imusarja, se liittyy jotenkin siihen että jakajan saa asennetua ja irroitetua koneen ollessa autossa, jos reikä olis pienempi se jakaja ei kääntyisi tarpeeksi sivuun että tulis pois paikaltaan... tämmöisen meriselityksen mä olen kuullut.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.08.2014, 12:01
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

No, täähän passais mulle sitten paremmin kuin hyvin, kun Cäpriceen on kone putoamassa keulalle..

Nyt vaan keksimään jostain soppeli väliholkki.. Mun tietoon, tai käsiin, ei ole koskaan osunut "isojalkaista" jakajaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5058 03.09.2025 20:22
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.07.2011 10:22


Sivu luotu: 23:01 (GMT +2).