![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nokka-akselin voi toki täyttää isommaksi, ja sitten koneistaa kanteen sille sopiva isompi "puhdas" reikä. Holkitus tuolla mainittiin jo, sekin on mahdollinen. Koneistus tunnit tulevat vaan kalliiksi. Käytettyä nokkaa ja kantta lähtisin ite metsästämään jostain.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan pajeroon 2.5 td nokka-akselin pukit 4kpl | AttEinari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.07.2014 11:13 |
Rangen nokka-akselin vaihto | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.01.2007 12:22 |
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.06.2005 20:05 |
Range Roverin nokka-akselin laakereiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.05.2005 16:53 | |
Nokka-akselin asteet | jst-10 | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 04.01.2004 20:28 |