Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.07.2014, 17:29
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikael73 Näytä viesti
Satun kauppaan noita samoja WRsarjan turboja ,vuoden takuun
valmistaja antaa ja yksi on tosiaan takuuseen vaihdettu.
Saattaa olla halvempiakin kiinaturboja,tiedä niistä sitten..
No jumalauta, sittenhän osaatkin suositella mulle mallia joka olis kokoluokkaa hx27 ja hx35 väliltä! tuohon pajeron 2,5l tdic koneen kupeeseen...

__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.07.2014, 19:37
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

Eikös pikkuholseteista se joku He 221 w oli aika pätevä peli jos haluaa alhaalta lähtevää? Pikkudieseleissäkin 2-2,5L on piisannut tuonne 300hv ja lähtee alhaalta mukaan. Isommassa varmaan on hereillä jo tyhjäkäynnin tuntumassa...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.07.2014, 05:41
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.791
Perusasetus

Kokeile he351ve eli esim 6.7 cumminssin vakioahdin. Joko mekaanisella tai sähkösellä ohjauksella. Ois kuule leuvaka peli, pakokaasujarrut saat samalla! Eikä ole kalliita käytettynä, ku porukka vaihtaa niit isompien ja tuplaturbojen tieltä pois. Mitä nyt pikasesti ebay:stä kattelin ~100-700 €. Mielestäni vois tulla aika toimiva + pumppu pajalle ni hauskuus ei loppus yläkierroksillakaan ?

https://www.youtube.com/watch?v=S33IDPbQcck

Viimeksi muokannut tdi : 10.07.2014 05:45
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.07.2014, 09:52
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
Kokeile he351ve eli esim 6.7 cumminssin vakioahdin. Joko mekaanisella tai sähkösellä ohjauksella. Ois kuule leuvaka peli, pakokaasujarrut saat samalla! Eikä ole kalliita käytettynä, ku porukka vaihtaa niit isompien ja tuplaturbojen tieltä pois. Mitä nyt pikasesti ebay:stä kattelin ~100-700 €. Mielestäni vois tulla aika toimiva + pumppu pajalle ni hauskuus ei loppus yläkierroksillakaan ?

https://www.youtube.com/watch?v=S33IDPbQcck
Itekki olen himoinnu tuota HE351VE:tä kunhan turbon päivitys tulee ajankohtaiseksi. Yleismallinen ohjain k.o turbolle.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.07.2014, 11:07
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.791
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HeikkiH Näytä viesti
Itekki olen himoinnu tuota HE351VE:tä kunhan turbon päivitys tulee ajankohtaiseksi. Yleismallinen ohjain k.o turbolle.
Joo kyllä ois kyl kokeilemisen arvosta ja suomessakin jonkunverran kokemusta. Ihan ok toimivat mersuissa. Ebays oli noit säätimiiki myynnissä ihan kohtuu hintaan
Isompiakin on kuorma-autoista saatavilla ihan kohtuu hintaan. Uudet maksaa vielä ehkä vähän liikaa. N 1000e normaali turboja kalliimpia, kun karkeesti hintoja kyselin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.07.2014, 17:32
Nall3 Nall3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 13.03.14
Sijainti: itä-uusimaa
Viestit: 404
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Eikös pikkuholseteista se joku He 221 w oli aika pätevä peli jos haluaa alhaalta lähtevää? Pikkudieseleissäkin 2-2,5L on piisannut tuonne 300hv ja lähtee alhaalta mukaan. Isommassa varmaan on hereillä jo tyhjäkäynnin tuntumassa...
Tän he221w puoleen itsekkin kääntyisin ja tulen kääntymään omassa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.07.2014, 16:30
Timoboy Timoboy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.05.11
Sijainti: Kouvola
Viestit: 485
Perusasetus

Remmi. Remmi ja remmi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.07.2014, 19:34
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
No jumalauta, sittenhän osaatkin suositella mulle mallia joka olis kokoluokkaa hx27 ja hx35 väliltä! tuohon pajeron 2,5l tdic koneen kupeeseen...
Noo,sikäli kun speksejä löysin,jos vertailee näin;
HX35 8-blade:
A/R- 0.89 Compressor inducer- 56mm,exducer- 83mm,Compressor trim-46
Turbine inducer- 69.5mm,exducer- 60mm,Turbine trim- 75
HX35 7-blade:
A/R- 0.89 Compressor inducer-56mm,exducer- 76mm,Compressor trim- 54
Turbine inducer- 69.5mm,exducer- 60mm,Turbine trim- 75
Holset HE221W(HX27)
Compressor Exducer: 60mm,Inducer: 43.5mm,52 trim
Turbine Inducer: 53mm,Exducer: 45.7mm

tämä saattais olla siellä välillä,http://www.cfline.net/turbo-380-p-1215.html
KKR380 haulla kun googlettaa voi löytää kokemuksia noista
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.07.2014, 02:27
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikael73 Näytä viesti
Noo,sikäli kun speksejä löysin,jos vertailee näin;
HX35 8-blade:
A/R- 0.89 Compressor inducer- 56mm,exducer- 83mm,Compressor trim-46
Turbine inducer- 69.5mm,exducer- 60mm,Turbine trim- 75
HX35 7-blade:
A/R- 0.89 Compressor inducer-56mm,exducer- 76mm,Compressor trim- 54
Turbine inducer- 69.5mm,exducer- 60mm,Turbine trim- 75
Holset HE221W(HX27)
Compressor Exducer: 60mm,Inducer: 43.5mm,52 trim
Turbine Inducer: 53mm,Exducer: 45.7mm

tämä saattais olla siellä välillä,http://www.cfline.net/turbo-380-p-1215.html
KKR380 haulla kun googlettaa voi löytää kokemuksia noista

Täytyypäs paremmalla ajalla paneutua aiheeseen paremmin! Kiitoksia alustavasta informaatiosta
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hullu idea!! (Turbo Suzuki SJ410:iin) japejun Tekniikka & Jutustelu 65 06.01.2014 01:22
Myyty HJ 60 turbo 6hlö pakettiauto. Nyt myös turbo otteessa. Willhard O/M/V Ajoneuvot 2 01.08.2013 20:13
hj 60:iin cd-soittimelle 12v virrat? cruiser hj60 Tekniikka & Jutustelu 25 10.11.2009 19:42
millä eväillä nissanin sd33:sta tehokas alhaalta vääntävä kone? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 24.02.2009 10:07
HJ 60:iin Turbotietoa???? hoojii Tekniikka & Jutustelu 2 04.11.2008 23:22


Sivu luotu: 00:51 (GMT +2).