![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Nooh eipä sen kanssa jaksa alkaa tappelemaan. Rautasahalla keppi juuresta poikki ja rojut tonttiin. Ehtiihän sitä sitten pöydällä katselemaan miten se tulisi oikeasti purkaa. ![]()
__________________
Nissan 300ZX Z31 Turbo, Nissan Pickup 3.0 V6, Ford Mondeo ST220 |
#2
|
|||
|
|||
![]() etualatukivarren tapit?
Elikkäs em. tukivarsien taka kumiheloja meinasin vaihtaa ja narahtikin poikki tukivarteen pultattu tappi (Joo, en tiedä millä nimellä noita pitäisi kutsua..)! Tämä tappi pultattu 2 läpi pultilla ja tapin päässä kierteet..
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Haaveillu viimeaikoina sellasesta projekti pickuppii, koriltaan/hinnaltaan lähinnä kingcab ja chevyn 1500/2500 pätkä kiinnostais. Molemmat on risukeulasii ja sinänsä vähän huonoja aihioita mutta joku niitten kantikkaassa muotoilussa viehättää. sopiva kokosia ja molempiin saa suht ison koneen papereitten puitteessa. Onko kuinmoni vaihtanu kingcäppiinsä jäykkää etuakselii, millä akseleilla/jakolaatikko tekniikka paketilla toteutettu ? Riittikö pelkkä poikkeuslupa, onko kuin läpihuutojuttu?
Chevyssä ois tuo keula jo varmaan vähän kestävämpi, kingcäpis vaa taitaa rattaat lentää aika herkästi? +osia sais ainaki helpommin. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Madallellu tuota omaa cäppiä nyt jonkun verran, akselin flipannut ja vääntösauvoja ruuvaillu.. Ei taida mennä katsastuksessä läpi noilla alumiinisillä madallusblokeille, mutta ilma niitä kuulemma menee??
Samalla hommattu uudet 10''x16'' pellit ja 205/60 kumit. Kantavuus oli 630kg kpl, pitäisi riittää ilmeisesti? Katsastuksen ajaksi vaihdan normaalit ''offi'' renkaat, joten menee niillä ainakin läpi. Onko jotain väliä renkailla jos ei ole c-renkaat, kun pakettiautoksi rekisteröitu, kumminki kantavuus riittää..? ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs reaktiotangon tappi/-pultti (Kiitokset vain jyrden:ille selvityksestä) meni poikki ja kumit riekaleina. Tarkemmin kun kävi tallilla tutkimassa niin reaktio tankohan se oli... Parit pirkat liika.
![]() Korvallinen ruostunut niin että kumeilla ei mitään virkaa ja päässyt hankaa rauta-->rautaa vasten ja loppu onkin historiaa.. Mutta asiaa etenee. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |