![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Haaveillu viimeaikoina sellasesta projekti pickuppii, koriltaan/hinnaltaan lähinnä kingcab ja chevyn 1500/2500 pätkä kiinnostais. Molemmat on risukeulasii ja sinänsä vähän huonoja aihioita mutta joku niitten kantikkaassa muotoilussa viehättää. sopiva kokosia ja molempiin saa suht ison koneen papereitten puitteessa. Onko kuinmoni vaihtanu kingcäppiinsä jäykkää etuakselii, millä akseleilla/jakolaatikko tekniikka paketilla toteutettu ? Riittikö pelkkä poikkeuslupa, onko kuin läpihuutojuttu? Chevyssä ois tuo keula jo varmaan vähän kestävämpi, kingcäpis vaa taitaa rattaat lentää aika herkästi? +osia sais ainaki helpommin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
No kiitos tiedoista tämäpä jo selvensi asiaa..
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Madallellu tuota omaa cäppiä nyt jonkun verran, akselin flipannut ja vääntösauvoja ruuvaillu.. Ei taida mennä katsastuksessä läpi noilla alumiinisillä madallusblokeille, mutta ilma niitä kuulemma menee??
Samalla hommattu uudet 10''x16'' pellit ja 205/60 kumit. Kantavuus oli 630kg kpl, pitäisi riittää ilmeisesti? Katsastuksen ajaksi vaihdan normaalit ''offi'' renkaat, joten menee niillä ainakin läpi. Onko jotain väliä renkailla jos ei ole c-renkaat, kun pakettiautoksi rekisteröitu, kumminki kantavuus riittää..?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Hola! Tuli hankittua -98 king cäbbi kun oli aika hyväkuntoisen oloinen ja halvahko. Ainuuna vikana, että lootan sivuakselin laakerit pitää jo pahaa ääntä+kampuran takastefa kusee lootan välistä+kytkintä luistattaa aika ajoin.
Lootaa yrittänyt etsiä, mutta ei hirveästi ole tyrkyllä ollut? Käykö minkä vm lootat jne? Jakolootaa ei tartteis. Kaikki muut vaihteet huutaa paitsi 4 (ottaa suoraan voiman). Kiitosta, tietous olisi tarpeen! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Morjenttes, miten lienee pojjaat ruuvannut KC lailliseen kuntoon katsurin mielestä jossa autoa on korotettu (ilman alustaa) sekä heitetty 33x12.5x15 pallerot alle?
Saa laittaa myös yv, mieluummin suoraan mailiin niin voi jutella, pohjois savossa jos jollakulla vastaavaa niin voisi törmätä ja katsastella asiaa. Maili: keinanti@hotmail.com Viimeksi muokannut Keinanti : 31.07.2014 17:19 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Onko kellään tietoa lootien sopivuudesta? Täytys KC:kin saada liikenteeseen mahd. Pian.
Purkaamolla pyytäävät älyttömiä hintoja ja nykyinen on kabut, tuskin enää laakerointikaan onnistuu. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |