![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Katselin tossa motonetin varaosa valikoimaa cruiserille, niin melkein kaikkea on saatavilla. Ainoa, mikä mulle äkkiseltään tuli mieleen ja jota ei listasta löytynyt, niin oli nuo pinjoni akselin laakerit ja stefat. Kuinkas kuluvaista sorttia ne on ja minkälaiset vaihtaa?
Myös murrosnivelen vaihto on outoa hommaa, ainoastaan ristiniveliä on tullut vaihdettua. Mitenkäs hommat eroaa toisistaan? Ja vielä mitä eroa on puoli- ja täyskevennetyillä akseleilla?(muutakuin paino) --Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii-- ....o_o_o_o ./| ,[_____], |¯¯¯L--O|||||||O ()_)¯()_) ¯¯¯ )_) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsu miehet... | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.03.2008 00:07 |
AMC miehet herätys | chief | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 17.01.2007 20:54 |
hei troopper miehet | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.10.2006 19:29 | |
Kertokaa kokemuksia bridgestone dueler 694 AT:sta? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.12.2005 18:07 |
Toyota -miehet, apuva... | Peltonen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2005 11:56 |