Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 01.06.2014, 08:43
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mihin tämä perustuu? Vakaaja voi tietysti vähän ahdistaa ja vastaavasti jäykkäakselisessa akseli=napa kääntyy jos ei jousta tasaltaan, mikä tekee mittaan vähän eroa.

Mutta jousituksen kokonaisliikematkaa (max. ulos - max. sisään) tuolla wheeltravelilla tarkoitetaan.
Juu eipä ollu noi erillisjousitetut mielessä. Mut lasketaanko mukaan siihen wheeltraveliiin. Hyvin joustavassa jäykkäakselisessa vaikuttaa aika paljon. Mitä lähenpänä pohjaanlyöntikumit/bumpstopit/iskarit on toisiaan niin sitä enemmän. Jos iskarit on ulompana kun pohjaanlyöntikumit niin tää vielä korostuu.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Wheel Winch onko tuttu mtz-50 Tekniikka & Jutustelu 11 15.11.2010 20:13
Suzuki Four Wheel Drive Techniques LaaLaa Linkit 11 02.01.2008 14:46
4-wheel madness hanes Linkit 0 18.06.2007 22:05
Mistä "wheel spacerit"? Tekniikka & Jutustelu 8 08.08.2005 11:50
Petersen's 4 wheel tilaajat cj5 Tekniikka & Jutustelu 28 24.02.2005 22:29


Sivu luotu: 04:43 (GMT +2).