Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 31.05.2014, 21:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Toisen puolen joustaessa ulos ja toisen sisään tilanne on erilainen. Eli pyörän koko liikematka on isompi vs. jos molemmat puolet liikkuu samaan tahtiin.
Mihin tämä perustuu? Vakaaja voi tietysti vähän ahdistaa ja vastaavasti jäykkäakselisessa akseli=napa kääntyy jos ei jousta tasaltaan, mikä tekee mittaan vähän eroa.

Mutta jousituksen kokonaisliikematkaa (max. ulos - max. sisään) tuolla wheeltravelilla tarkoitetaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Wheel Winch onko tuttu mtz-50 Tekniikka & Jutustelu 11 15.11.2010 20:13
Suzuki Four Wheel Drive Techniques LaaLaa Linkit 11 02.01.2008 14:46
4-wheel madness hanes Linkit 0 18.06.2007 22:05
Mistä "wheel spacerit"? Tekniikka & Jutustelu 8 08.08.2005 11:50
Petersen's 4 wheel tilaajat cj5 Tekniikka & Jutustelu 28 24.02.2005 22:29


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).