Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.04.2014, 21:19
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Vähän moskalla auttaa ni juu

__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.04.2014, 22:29
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Vähän moskalla auttaa ni juu
Selkis! Tarvii huomenna laittaa "hihat heilumaan", tänään tuli ns kiireisempää tekemistä kun naapurin mansikkatunnelin muovi (n. 12x110m!) meinas karata...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2014, 17:12
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Onko sen vetoakselin/napalukon lukkorenkaan asennukseen jotain tiettyä "Kikka III:sta"?

Muuten alkais systeemit oleen kasassa...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.04.2014, 18:25
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Eipä siihen oikeestaan, pienellä meisselillä olen ite vääntäny sen sinne.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.04.2014, 18:41
Bazeeba Bazeeba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Eipä siihen oikeestaan, pienellä meisselillä olen ite vääntäny sen sinne.
Oon uhrannu yhdet levittävät lukkorengaspihdit tuohon hommaan, kärjistä ne piikit pois ja leukojen ulkoreunoihin viilalla urat, aika hyvin onnistuu.

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...t-sarja-12170/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.04.2014, 20:36
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.767
Perusasetus

Jollain tämän kaltaisillahan ne oikeasti kuuluis asentaa http://www.protools.fi/merkeittain/k...-lattapaa.html

Mut yleisemmin tosiaan taidetaan asentaa muilla konsteilla kun ei tuollaisia satu joka tallilla olemaan. Vaihdelaatikko remontissa tuollaiset ovat aika hyvät, ainakin pajeron laatikkorempassa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.04.2014, 20:42
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Jollain tämän kaltaisillahan ne oikeasti kuuluis asentaa http://www.protools.fi/merkeittain/k...-lattapaa.html

Mut yleisemmin tosiaan taidetaan asentaa muilla konsteilla kun ei tuollaisia satu joka tallilla olemaan. Vaihdelaatikko remontissa tuollaiset ovat aika hyvät, ainakin pajeron laatikkorempassa.
Niin varmaan kuuluis, mut ei tota hintaa viitsi kärsiä jos kerran sattuu tarviin!

Vaikuttaako se, onko auto nosturilla vai pyörillään jotain sen lukkorenkaan asennuksen "helppouteen"???

Tossa saunassa ollessa tuli sellanen ajatus mieleen, et teoriassa vetoakselinpään pitäis tulla ulospäin, kun on pyörillään...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.04.2014, 18:41
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Venttiseiska Näytä viesti
Onko sen vetoakselin/napalukon lukkorenkaan asennukseen jotain tiettyä "Kikka III:sta"?

Muuten alkais systeemit oleen kasassa...
Itse joko ruuvarilla tai sit hyvillä lukkorengaspihdeillä asentaen paikoilleen saanut... Kumpi löytynyt helpoiten, kun tallissa välillä hukassa joku työkalu ja silti näkösällä...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.04.2014, 22:35
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Venttiseiska Näytä viesti
Onko sen vetoakselin/napalukon lukkorenkaan asennukseen jotain tiettyä "Kikka III:sta"?

Muuten alkais systeemit oleen kasassa...
Ei oo koko lukko rengasta ollu muutamaan vuoteen paikoillaan..
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.04.2014, 17:34
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.767
Perusasetus

Ite kans aina poistanu ne lukorenkaat korotuksen yhteydessä, ettei ne sit ainakaan ota vastaan ulosjoustoissa ja irtoile omia aikojaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajeron etuperän nivaan waffen Tekniikka & Jutustelu 7 26.12.2013 15:27
Myydään -89 pajeron ovet Eemeli2006 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2013 15:36
Annetaan Pajeron -89 takakitkaperä axu87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.05.2012 18:42
Pajeron korin irroitus kartsa84 Tekniikka & Jutustelu 6 29.04.2008 13:57
Pajeron Startin irroitus? offipete Tekniikka & Jutustelu 12 22.02.2007 21:34


Sivu luotu: 04:09 (GMT +2).