Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2014, 21:50
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Millä H**VETIN konstilla sen kuskinpuoleisen vetoakselin saa pois?

Apumiehen puolellahan on laippa, jossa on 4 pulttia, siitä (ainakin) aukeaa jotain???

__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2014, 23:24
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Venttiseiska Näytä viesti
Millä H**VETIN konstilla sen kuskinpuoleisen vetoakselin saa pois?

Apumiehen puolellahan on laippa, jossa on 4 pulttia, siitä (ainakin) aukeaa jotain???
Eikö vetari irtoa navan vai perän päästä? Navan puolelta isolla ulosvetäjällä, perän päästä liukuvasaralla.. noilla lähtisin kokeilee noin ens hätään...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.04.2014, 11:34
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Venttiseiska Näytä viesti
Millä H**VETIN konstilla sen kuskinpuoleisen vetoakselin saa pois?

Apumiehen puolellahan on laippa, jossa on 4 pulttia, siitä (ainakin) aukeaa jotain???
Kuskin puoletla kuppin voi jättää perään kii, kuhnan aukasee suojakumin. Sit kaivaa siit etureunasta sen lukkorenkaan (lankamallia) pois eest ja vetää ulos tripodin maljastaan.

Malja voi olla lukkorenkaalla perän sisältä kii, että saa irti sitten. Mut voi muistikin heittää ku en oo omasta tuota tarvinut irrotella edes. Kumien vaihdossa vaan tuost maljasta käyttänyt akselii irti. Vai olikohan muutne vaan niin tiukka se sisäpään lankalukko ettei ilman vääntämistä tuu ulos.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.04.2014, 19:17
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Se kuskin puoleinen vetari irtoo ku vääntää isolla meisselillä siitä perän ja murroksen ulkokuoren välistä. Eikä ole tiukka, semmonen terävä vääntö ni irtoo helposti.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.04.2014, 13:46
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Se kuskin puoleinen vetari irtoo ku vääntää isolla meisselillä siitä perän ja murroksen ulkokuoren välistä. Eikä ole tiukka, semmonen terävä vääntö ni irtoo helposti.
Ainoa "este" on etuperässä kiinni olevat kannakkeet...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2014, 18:14
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Ei se mua ainakaan haitannu...
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.04.2014, 19:31
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Ei se mua ainakaan haitannu...
Tarvii huomenna koittaa uudempi kerta.

Ja miettiä, millai sitä kuuluu kieputella, että sen saa pois paikoiltaan, raidetanko tarvinnee otta pois kokonaan...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.04.2014, 19:58
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Kyllä se etuperä tulee sieltä alas kun ottaa perän alapuolelta poikkipalkin pois, ja samalla lailla menee paikalleenkin raidetankoa irroittamatta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajeron etuperän nivaan waffen Tekniikka & Jutustelu 7 26.12.2013 15:27
Myydään -89 pajeron ovet Eemeli2006 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2013 15:36
Annetaan Pajeron -89 takakitkaperä axu87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.05.2012 18:42
Pajeron korin irroitus kartsa84 Tekniikka & Jutustelu 6 29.04.2008 13:57
Pajeron Startin irroitus? offipete Tekniikka & Jutustelu 12 22.02.2007 21:34


Sivu luotu: 16:08 (GMT +2).