Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 18.04.2014, 13:33
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Tossa rakenteessa taitaa saavutettu hyöty hukkua sisäisiin virtausvastuksiin.
Mistä tietää tai erottaa coolereiden sisäiset virtausvastukset? Onko halvat "kiinancoolerit" sitten hyviä sisäisten virtauksien vai vaan suuren koon (= jäähdytyspinta-alaa) ja halvan hinnan vuoksi?

Onko eroa coolerilla sisäisesti jos se on A) 150hv n. 2L henkilöauton moottorista tai B) 150hv 4L kuorma-auton moottorista jos pinta-ala on lähellä toisiaan? Onko eroa sisäisen virtausvastuksen/tehon suhteen bensaturbon coolerit vs. dieselturbon coolerit? Lähinnä kai siis bensavehkeitä ajetaan korkeammilla kierroksilla (tai ainakin maksimitehot) kuin disukoilla....liekkö sitten mitään erota coolereilla sisäisesti?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
coolerin asennosta 4runneri Tekniikka & Jutustelu 16 24.01.2012 19:41
Levike asennuksia Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 12 13.11.2006 20:29
Patrollin coolerin asennus?? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 9 10.03.2006 18:56
coolerin virittelyä kristian Tekniikka & Jutustelu 27 07.09.2005 21:00
bj:n coolerin paikka? Tekniikka & Jutustelu 8 04.02.2005 13:33


Sivu luotu: 18:01 (GMT +2).