Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 17.04.2014, 14:18
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Kyllähän voimansiirron liemien lämpötilat pyörii "poppaa" asteella normaalisti. Siinä ei pitäisi olla mitään ihmettä.

En tuosta 100sen koneesta tiedä, mutta 80sen 1HD-T:lla olen hinannut noin parin tuhannen kilon kuormaa pitkiä matkoja. Isommissa mäissä hiipuu kyllä nopeus sen verran, että tippuu pois turbiinilukolta ja joskus pakotan kolmoselle, että saa kierroksia koneeseen. Kulutus tuollaisella kuormalla helposti 20 litraa sataselle.
Kylhän tuossa joku on nyt persiillän kun 90 hevosvoiman Hiluxilla hinaa manuaaliaskilla nelosella 2000 kilon henkilönostinta ja kärryä aika helposti joskaan ei nyt kovin urheilullisesti kiitäen.

HJ61:senkin mosassa mitä olen kokeillu on kuiteski selvästi enempi vetoja kuin tossa Hiluxissa ja sitä uudemmissa pitäs olla sitäkin enemmän!

Oisko vaihteistossa jotain sanomista jos se tolleen kuumenee kun eikös se ole tarkotettu 3500 kilon vetoon?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Alakertavikainen 1HD-T ssuvik O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 16.11.2013 11:09
Ostettu 1HD-T moottoriin vetolevy JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.10.2011 22:19
1HD-T öljynpaine anturi Mika_T Tekniikka & Jutustelu 4 18.09.2011 21:03
Suzukiin 4E-FE tai 4E-FTE Kellis Tekniikka & Jutustelu 20 10.09.2009 21:28
M: Moottori 1HD-T O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.03.2007 18:09


Sivu luotu: 00:34 (GMT +2).