![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nyt ois koppi päällä ja sähköhommia olis seuraavaks ja vaijereita ym. mukavaa. Huomena koittais saada käymään niin vois ottaa kierrosluvun ilmastoinninkompuralta hytikka pumppuavarten ni vois järkeillä siivapyörää sen mukaan.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sähköjenkans painittu tämä viikonloppu ja pikku pulmaan törmätty noitten jenkkitakavalojenkans mullaku on grandin rattiakseli ja vagon sähköt valojen suhteen joten grandis on takana keltaset vilkut omilla polttimoilla ja vagos on punaset vilkut samalla polttimolla ku jarruvalo ja senverran kerkesin tänään järkeileen että vilkkukatkasialla tapahtuu se vaihto eli jarruvalo muuttuu vilkuks. Kun grandin vilkkukatkasia on ns. normaali eli sinne menee vaan vilkun tieto ja lähtee siitä taakse. Onko mitenkään mahdollista muuttaa johdoilla että saisin pysyyn grandin vilkkukatkasian vai täytyykö tehdä kaikki uusiks.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Helpoin tapa vois olla "ruotsin malli" ja laittaa pakkivaloihin oranssit pollat vilkuiksi, niin Grandin sähköt saisi suoraan. Jarruvalot saat vilkuttamaan, kun laitat molemmalle jarrupollalle releen väliin ja releen herätteen maadoituksen laitat sen puolen vilkkuun. Tällöin vilkun +12v kumoaa releen herätevirran ja katkaisee jarruvalon syötön, jarruvalot tosin vilkkuu vastakkaisesti kun vilkut edessä, mutta haittaako se?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
laitoin vagon oman vilkkukatkasian ni sain toimiin niinku pitää jouduin tekee taas sellasen osan jota ei saa varaosakaupasta
Siinä olis ylimääräset johdot vagon sarjasta ja kaikki oleellinen toimii viä, eli mulla jää vagon omista johdoista kaikki muu paitsi moottorin tarvitsema, virtalukko ja mittaristo tulee grandista.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
pätkä ajettu ominavuin
jarrusylkky pullahti takaa heti apparinpuolen pakosarjan ja putkenvälistä vuotaa aikaslaille ja luultavasti siitä johtuen saa liikaa ku lamda on siinä piipus ja vähä vuotokohdan jälkeen. muuten aika ok ja kiire tulee jos meinaa ensviikonloppuna olla leimas ja honkakoskella kisois.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
vähä sähköjä käsijarruvaijeri ym. pikku nyppimistä olis viä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
http://m.youtube.com/watch?v=NkgO2F7VGAk#
Käyhän se. Jos vaan tää mun linkki toimiiiii! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ai ku kuulosta hyvältä!!!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Jeep GC:n etukardaani | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2011 21:04 |
| GC:n perä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2011 11:16 |
| Ostetaan Jeep GC:n puslia | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.08.2010 07:03 |
| Ostetaan Jeep GC:n umpiot | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 02.12.2009 19:32 |
| Jeep GC:n laatikosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.05.2006 08:07 |