![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos sen haluaa purkaa niin hyviä kokemuksia on myös noista technoweld puikoista joita kaasutoholla sulatellaan. Hommasin vuosia sitten ruohonleikkurin joka oli ajettu kiveen niin että perässä oli reikä. Se on jotakin alumiinivalua ja vaseliinin tapaiset rasvat siellä sisällä, puhdistaminen erittäin vaikeaa. Työkaveri juotteli sen osittain technoweldillä ja osittain hitsaili tigillä. Ajossa se on ollut siitä saakka. http://www.motonet.fi/fi/tuote/78100...uspuikot-10kpl
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jos se nyt kuitenkin pitää ottaa irti putsaamista varten, samalla vaivalla kantaa lootan johonkin mestaan, jossa se hitsataan tigillä. Tai niin mä tekisin.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksista!
Voishan sitä yrittää ensin technoweldiä sulatella siihen ja sitten perään kemiallista metallia.... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos se ongelma on ainoastaan vuoto, niin entäs jos putsaa paikan tentulla ja pyyhkäsee päälle kunnos kerroksen sikamössöä? Tää nyt on varmasti halvin ja helpoin konsti kokeilla
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mega metalin valmistama, tai ainakin myymä, ns.metallli on rahanssa väärtiä kamaaa.
Kuuklettelin hetken ja kotisivut ei ole näköjään toiminnnassa. Itse olen korjannut onnistuneesti mm. bensatankkia kyseiselllä muovailuvahalla, autojen kansia on ko. kamalla korjattu. Tuota tuotetta saattaa olla vielä jollain jäleeenmyyjillä hyllyssä. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kemialliselle ääni täältä myös. Bmw.n autolaatikon öljypohjan paikkasin 2 komponentti kemiallisella metallilla ilman että ees öljyjä päästi pois eli siis kiireellä tunkin nokassa ennenkuin kaikki öljyt valuu maahan. Asetonilla pyyhkäisin rätillä puhtaaks ja heti toisesta sormesta kemialliset reikään ennenkuin öljy valui. Kuivuttuaan vie pieni karhennus santapaperilla ja uusi isompi kerros päälle ja lopuis sikaflexiä tms. Ite en henkilökohtaisesti tykkää siitä valmispötköstä kun on jähmeämpää levittää eikä heti tartu kunnolla kuin taasen 2k kemiallinen litku
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mopojen ja moottoripyörien alumiini/magnesiumseos lohkoja ja erilaisia koppia on joskus liimailtu kaksikomponentti epoksilla, luulisi kestävän jakolaatikossakin...
Tuolla ainakin jotain vaihtoehtoja. http://tuotteet.etra.fi/fi/g2316109/...te-2000-liimat |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jos laatikon kuori on tarpeeks paksu niin halkeaman molemmin puolin naputtelee pistepuikolla vieriviereen pisteitä niin lakkaa vuotamasta. Ei tarvii varmaan muuta jos ei oo painetta takana. Auttaa hitsaamisessakin jos on öljy takana. Sulkee poreen ensin ettei ölppää valu kokoajan ja hitsiä perään. Toimii ainakin hytikka sylinterin päätyihin.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Liimaisin varmaan jollain elastisella jos se roppu vääntää rakoa auki.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ61 outo ääni vaihdelaatikossa tai jakolaatikossa | LarsRiedel | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 11.12.2012 17:39 |
| Ostetaan O:rj70 tai lj70>>OSTETTU>> | jolokkana | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2012 08:44 |
| Myydään / Vaihdetaan Rakenneltu sporsteri>>>>mönkijään. | fomoko | O/M/V Muut | 11 | 25.01.2010 11:20 |
| HJ61 kannessa halkeama. | COWBOY | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.08.2008 10:15 |
| MTV:llä Tuunataan suburbania!>>>MENI jo | Kovakalu69 | Chit-Chat | 4 | 24.02.2005 20:32 |