Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 25.03.2014, 17:12
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Minkä takia kaikkiin uusiin autoihin laitetaan huohotinputkiin lämmitys jos imu kerran estää jäätymisen? Kaasarikoneiden kanssa joskus eläneenä totean että se imu pahentaa jäätymistä...

Pahoittelen sanavalintaa. Ehkäisee olisi ehkä parempi sana. Mutta uusissa koneissa minusta se huohotuksen lämmitys on monen tekijän takia. Koneet käy kylmempänä, huohottaa vähemmän(?), imu vaikeampi toteuttaa, niin että putki ei mene missään vaiheessa yläviistoon, huohotinputki voi ottaa pahasti ajoviimaa tai joitain muita syitä. Ja joo E mallin kadetti on tunnettu tuosta tavasta jäätää huohotinputkea, mutta eikö kaasarikoneissa imu ole aika heikko suodatinkotelossa, varsinkin jos ennen suodatinta. Ainakin Kadetin imu on paljon heikompi, kuin patrollin ennen turboa otettu imu.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 23:57 (GMT +2).