![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Rivien välistä on luettavissa melko selvästi mikä tässäkin asiassa eniten paikallisia tökkii!
"Hakijat asuvat muualla ja kuntaan ja kylään jää pelkät haitat" "Kuinka toimintaa voidaan käytännössä valvoa, kun alueen omistajat/luvan hakijat eivät edes asu paikkakunnalla" "järjestäjä asuu muualla" "Koska hakijat eivät asu Hongiston kylässä, niin on kohtuutonta, että he tuhoavat alueen ihmisten inhimilliset asuinolot" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|